هزینه های تور وان در نوروز

هزینه های تور وان در نوروز

وان یکی از شهر های بسیار زیبای کشور ترکیه می باشد که از لحاظ تاریخی هم دارای قدمت بسیار زیادی می باشد. از آنجایی که هر ساله بسیاری از افراد به این شهر سفر میکنند، این شهر هم دارای تور های مختلف می باشد که در امکانات بسیار خوبی را برای شما در نظر میگیرند و می توانید از آنها استفاده کنید. هزینه های تور وان در نوروز متفاوت می باشد و هر تور هزینه ای متفاوت خواهد داشت، شما می توانید تور وان متناسب با بودجه خود را انتخاب کنید.

از آنجایی که شهر وان در نزدیکی ایران قرار دارد، می توانید به راحتی به آن سفر کنید؛ راه های متفاوتی برای سفر به این شهر وجود دارند که هر کدام نیز قیمت متفاوتی دارند. از این راه ها می توان به راه های زمینی با اتوبوس و قطار و همچنین راه هوایی با هواپیما اشاره کرد. بسیاری از افراد برای سفر به وان راه زمینی را انتخاب میکنند چرا که دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد.

تور وان زمینی در نوروز

نوروز یک موقعیت بسیار عالی برای سفر می باشد و همانطور که میدانید افراد زیادی در این موقع از سال به سفر می پردازند. یکی از مقصد هایی که برای سفر در نوروز بسیار مناسب می باشد، شهر وان ترکیه می باشد، شما می توانید با هزینه بسیار کمتر به کشور ترکیه سفر کنید و از برنامه هایی که در این شهر برای شما وجود دارد استفاده کنید.

همانطور که گفتیم بسیاری از افراد برای سفر به وان راه زمینی را انتخاب میکنند و با این کار بسیاری از هزینه های خود را کاهش می دهند. اگر به دنبال این هستید که یک راه بسیار ارزان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید باید به شما بگوییم که استفاده از اتوبوس برای سفر به شهر وان بسیار مناسب می باشد.

تور وان زمینی در نوروز
شهر دیدنی وان

با این کار می توانید هزینه های تور وان در نوروز را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. سفر با اتوبوس ممکن است کمی سخت تر باشد اما هزینه بسیار پایین تری را در بر دارد. اما راه دیگری که می توانید به این جزیره سفر کنید استفاده از قطار می باشد.

استفاده از قطار نیز هزینه متفاوتی با اتوبوس دارد و کمی بیشتر است اما راحتی سفر با قطار بسیار بیشتر است و اگر به صورت جمعی سفر کنید استفاده از قطار بسیار مناسب می باشد. استفاده از قطار هزینه ای حدود 500 هزار تومان دارد و استفاده از قطار حدودا 200 تا 300 تومان می شود.

سفر با هواپیما به وان در نوروز

در بالا به این اشاره کردیم که سفر به شهر وان با هواپیما هزینه بیشتری نسبت به راه های زمینی دارد و بسیاری از افراد از راه های زمینی استفاده میکنند. اما افرادی هم هستند که تحمل سفر با اتوبوس و قطار را ندارند و میخواهند در سریع ترین زمان ممکن به این شهر برسند. در این صورت استفاده از هواپیما گزینه مناسبی می باشد اما خطوط هوایی برای تعیین هزینه بسیار حائز اهمیت می باشد.

اگر بخواهیم به صورت کلی بگوییم که هزینه سفر به شهر وان با هواپیما چقدر می شود می بایست بگوییم که به صورت حدودی هزینه سفر به شهر وان با هواپیما امروزه چیزی حدود 10 میلیون برای شما تمام می شود واین شمال هتل و تفریحات در شهر وان نیز است.

با استفاده از هواپیما همانطور که مشاهده میکنید هزینه های تور وان در نوروز را بیشتر میکند و استفاده از آن برای کسانی که راحتی را ترجیح می دهند بسیار مناسب می باشد.

سفر با هواپیما به وان در نوروز
تور هوایی وان

هزینه های ویزا و عوارض خروج از کشور 

برای اینکه به یک کشور دیگر سفر کنید می بایست عوارض خروج از کشور را نیز در نظر بگیرید و این هزینه با خود شما می باشد. تنها تور می تواند ویزا را برای شما تایید کند ولی عوارض خروج از کشور با خودتان است.

عوارض خروج از کشور در سال 99 برای مسافران عادی در سفر اول 264 هزارتومان، سفر دوم 396 هزار تومان و در سفر سوم 528 هزار تومان می باشد و این شامل سفر های هوایی، زمینی و دریایی می شود. و این ها هزینه های تور وان در نوروز را افزایش می دهند و حتما باید آنها را مد نظر داشته باشید.

هزینه های هتل در تور وان

شهر وان نیز دارای هتل های بسیار زیادی می باشد که معمولا از بهترین امکانات برخوردار می باشند. این هتل ها دارای 2 تا 5 ستاره میباشد و هزینه اقامت در آنها متفاوت است. اگر میخواهید یک هتل معمولی در حد 3 تا 4 ستاره را انتخاب کنید می بایست چیزی حدود 400 هزار تومان برای هر شب اقامت بپردازید و کمترین قیمت این هتل ها شبی 100 تومان می باشد که از هتل های سطح پایین تر استفاده میشود.

هتل در تور وان
هزینه هتل در تور وان

هتل ها نیز نقش بسیار مهمی را در هزینه های تور وان در نوروز ایفا میکنند که می بایست آنها را نیز به درستی انتخاب کنید.

جمع بندی

در انتها می بایست گفت که سفر به وان در نوروز می تواند بسیار دلپذیر باشد اما بدون در نظر گرفتن قیمت ها نمی توان این سفر را به سرانجام برسانید و می بایست هزینه ها را قبل از سفر برآورد کنید. بسیاری از هزینه های تور وان را برای شما توضیح دادیم از هزینه های هواپیما و راه های زمینی و … . به صورت کلی هزینه های تور وان در نوروز به صورت هوایی چیزی حدود 10 میلیون تومان و از راه های زمینی 4 تا 5 میلیون تومان برای شما آب میخورد.

سوالات متداول هزینه های تور وان در نوروز

  1. هزینه تور وان به صورت زمینی چقدر است؟
    هزینه های تور وان از راه های زمینی چیزی حدود 3 تا 4 میلیون تومان می باشد اما این قیمت ها دقیق نیست؛ برای اطلاع از قیمت های دقیق تر می توانید با ما تماس بگیرید.
  1. هزینه های خورد و خوراک در وان چقدر می باشد؟
    اگر با تور به وان سفر میکنید صبحانه در این تور ها برای شما رایگان خواهد بود و شما می بایست هزینه ناهار و شما را بپردازید که هزینه های خوردو خوراک در ترکیه مانند ایران می باشد.
  1. چگونه هزینه های تور وان را کاهش دهیم؟
    برای اینکه بتوانید هزینه های تور وان را کاهش دهید می توانید در انتخاب های خود بیشتر دقت کنید و متناسب با بودجه خود تور را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *