مزایای خرید تور لحظه آخری

مزایای خرید تور لحظه آخری چیست؟

برای اینکه بتوانید در مورد مزایای خرید تور لحظه آخری اطلاعات بیشتری کسب کنید، ابتدا باید بدانید که تور لحظه آخری چیست و چه کاربردی دارد. در واقع ما در این مطلب قصد داریم که همه ی نکات و اطلاعات لازم را با شما در میان بگذاریم. پس تا پایان همراه باشید.

تور لحظه آخری چیست؟

تور لحظه آخری یک نوع تور است که معمولا آژانس های هواپیمایی به خاطر تکمیل نشدن صندلی های هواپیما یا تکمیل نشدن اتاق های هتل های تور، در لحظه های پایانی تصمیم می گیرند آن را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت اصلی بفروشند، تا ظرفیت تور کاملا پر شود.

فواید خرید تور لحظه آخری آذربال

خب حالا که دیگر می دانید تور لحظه آخری چیست بهتر است برویم به سراغ مزایای خرید تور لحظه آخری. این نوع تور مزایایی دارد که باعث جذابیت آن شده و نظر اکثریت قریب به اتفاق مسافران و گردشگران را به خود جلب کرده است.مزیت هایی از قبیل:

  • قیمت این تورها معمولا 40 تا 70 درصد زیر قیمت واقعی است.
  • با وجود قیمت ارزان شما از تمام امکانات و خدمات تور به طور کامل برخوردار خواهید بود.
  • این تورها دارای قابلیت دریافت روادید یا ویزا به صورت فوری هستند. در برخی موارد نیز اصلا نیازی به دریافت ویزا ندارند.
  • این تور ها از تنوع بالایی برخوردارند.
تور هوایی
پرواز ارزان با تورهای آذربال

معایب خرید تور لحظه آخری

باید هنگام خرید این مدل تور ها حتما این نکته را مد نظر داشته باشید که درست است مزایای خرید تور لحظه آخری عالی است و نمی توان از آن چشم پوشی کرد، ولی این تورها از معایبی نیز برخوردار هستند که لازم است مورد توجه قرار بگیرند. معایبی از قبیل:

  • زمان کم برای آماده شدن و رساندن خود به فرودگاه
  • عدم بازگشت پول در صورت پشیمان شدن از سفر

خب ما تا اینجای مطلب تقریبا همه ی مزایای خرید تور لحظه آخری بر شمردیم و خدمت شما عنوان کردیم. برای ادامه قصد داریم نکات را مطرح کنیم که پیش از خریدن تور لحظه آخری، حتما به کار شما خواهند آمد.

نکات مهم خرید تور لحظه آخری

حتما قبل از اینکه اقدام به خرید این تورها کنید، علاوه بر توجه به مزایای خرید تور لحظه آخری، لازم است موارد زیر را بخوانید و به آن عمل کنید:

  • گاهی آژانس های هواپیمایی توری را به عنوان تور لحظه آخری اعلام می کنند که از لحاظ کیفیت و خدمات بسیار پایین بوده و حتی در حد قیمت تعیین شده برای تور هم نیستند. بنابراین حواستان باشد که قیمت ارزان این تورها ذهن شما را از توجه به مسائل مهم دیگر غافل نکند.
  • حتما قبل از خرید تور لحظه آخری شرایط حاکم بر تور را از نظر نوع پرواز، تاریخ حرکت، زمان پرواز، مدت و محل اقامت همچنین خدمات ترانسفر و گردشگری چک کرده و سپس برای خرید تور مورد نظر اقدام نمایید.
  • لازم است قبل از خرید تور به تاریخ و ساعت پرواز کاملا دقت کنید. زیرا پیش آمده که شخصی بدون توجه به این نکته مهم تور را خریداری کرده و پس از مشاهده ی بلیط متوجه شده که حرکت یک ساعت دیگر است و او هنوز نتوانسته برای این سفر خود را آماده کند.
  • در جریان باشید که در تورهای لحظه آخری، شما هیچ اختیاری برای انتخاب نوع صندلی، هتل، سرویس تور و غیره ندارید. پس قبل از خرید این نوع تور حتما این موارد را چک کنید تا مشکلی برای شما به وجود نیاید.
  • تور لحظه آخری خود را حد الامکان از سایت های معتبر تهیه کنید. در ضمن خرید آسان تور به صورت اینترنتی را هم می توان یکی دیگر از مزایای خرید تور لحظه آخری به حساب آورد.

برخی از تورهای لحظه آخری

چند نمونه از تورهای لحظه آخری را به همراه مزایای خریدشان می توانید در زیر مشاهده کنید:

تور لحظه آخری کیش  

کیش دوست داشتنی ترین و زیباترین جزیره ی ایران است که علاوه بر دارا بودن از جاذبه های گردشگری فراوان، امکانات بی نظیری را هم برای مسافرین خود تدارک دیده است.

 امکاناتی از قبیل تفریحات آبی بر روی دریا، مراکز خرید با اجناس خارجی و ارزان قیمت، آکواریوم های غول پیکر دیدنی و هتل های شیک و مدرن که همه ی این موارد می توانند دلایل خرید تور لحظه آخری کیش را به عنوان یک تور تفریحی عالی به خوبی توجیه کنند.

تور کیش با آذربال
تورهای لحظه آخری کیش با آذربال

تور لحظه آخری قشم

این جزیره با داشتن جاذبه های توریستی فراوان سالیانه گردشگران زیادی را از سراسر ایران به خود جذب می کند. غار خربس، قلعه نادری و چشمه های فراوان نمونه ای از جاذبه های گردشگری این جزیره ی زیباست.

در واقع شما می توانید با خرید این تور از طریق سایت آذر بال از همه ی مزایای خرید تور لحظه آخری قشم به طور کامل بهره مند شوید.

تور لحظه آخری مشهد

تور مشهد نیز مانند تور کیش و قشم از تورهای بسیار جذاب داخلی است. شما با تهیه این تور می توانید در کنار زیارت حرم مطهر علی ابن موسی رضا، از جاذبه های گردشگری فراوان مشهد دیدن نمایید. یکی از مزایای خرید تور لحظه آخری در حقیقت می تواند سفر ارزان و کم دردسر به شهر مقدس مشهد باشد.

تور لحظه آخر مشهد
تورهای مقرون به صرفه ی لحظه آخری مشهد
کلام پایانی

معمولا در تورهای لحظه آخری که هنوز مقداری از ظرفیت خالی است ، چارتر کننده برای کم کردن میزان ضرر خود، یک روز یا چند ساعت مانده به پرواز اقدام به فروش ارزان این تور می کند. بنابراین خاطر جمع باشید که توری که می خرید کاملا باب میل تان بوده و شما را متحمل ضرر نمی کند.

سوالات متداول در مورد مزایای خرید تور لحظه آخری

  1. از کجا بدانیم که کدام هتل های تور سرویس دهی ضعیفی دارند؟
    شما با خواندن نظرات کاربران می توانید از نحوه سرویس دهی هتل های جایی که تصمیم دارید بروید به خوبی مطلع شوید.
  1. آیا می توان به کشورهایی که ویزا می خواهند با تور لحظه آخری بدون ویزا سفر کرد؟
    خیر. معمولا تور لحظه آخری مختص کشورهایی است که یا ویزا نمی خواند یا در فرودگاه ویزای فوری صادر می کنند.
  2. بهترین تور لحظه آخری داخل ایران کدام است؟
    یکی از جذاب ترین و پر طرفدار ترین تورهای لحظه آخری ایران تور کیش است. تور کیش یکی از تورهایی است که آذربال به شایسته ترین شکل ممکن آن را به شما ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *