همه چیز درباره بلک فرایدی در ترکیه

تاریخچه بلک فرایدی یا جمعه سیاه

جمعه سیاه در ترکیه در آخرین روز ماه نوامبر شروع می شود. برای خیلی از افراد یکی از بهترین روز ها در اغلب کشور های جهان است. بلک فرایدی در ترکیه با سایر کشور های جهان متفاوت است. چرا که مدت زمان حراج در ترکیه در شهر های بزرگی همچون استانبول، ازمیر و آنکارا به مدت یک هفته می باشد. جمعه سیاه در واقع روز حراج در دنیاست. این روز بعد از جشن شکرگزاری است. در این روز تمامی فروشندگان اجناس خود را با تخفیف های فوق العاده عرضه می کنند. بیشتر افراد در این روز برای خرید خود را آماده می کنند.

جمعه سیاه در ترکیه بیشتر در شهر های استانبول، ازمیر و آنکارا برگزار می شود. که حتی در برخی مواقع نیز ممکن است فروشندگان پس از پایان یک هفته نیز اجناس خود را با تخفیف عرضه کنند. جمعه سیاه در واقع در کشور آمریکا روز بعد از شکرگزاری برگزار می شود. که این روز آخرین جمعه ماه نوامبر می باشد. و آغاز آیین خرید برای کریسمس محسوب می شود. جمعه سیاه روز تعطیل نیست. اما اکثر شرکت ها به کارمندان خود اجازه می دهند تا مرخصی بگیرند. تا به خرید بپردازند. جمعه سیاه شلوغ ترین روز برای فروشنده ها می باشد. بلک فرایدی سنتی آمریکایی است اما امروزه در برخی کشور های دیگر همچون ترکیه، آلمان،کانادا و… رواج دارد. همچنین میزان فروش در این روز دو برابر روز های معمولی می باشد.

توجه داشته باشید که یکی از بهترین شهرها هنگام بلک فرایدی شهر وان است که با خرید تور وان می‌توانید از تخفیفات باورنکردنی ترکیه بهره مند بشوید.

بلک فرایدی
معرفی بلک فرادی در ترکیه

جمعه سیاه در ترکیه

بلک فرایدی در ترکیه همانطور که گفته شد به مدت یک هفته می باشد. می توانید به راحتی کالاهای مورد نیازتان را با بهترین تخفیف خریداری کنید. ولی بدانید که بعد از پایان یک هفته تخفیف کالاها 30 یا 20 درصد می باشد. این حراجی از صبح زود شروع می شود. که ممکن است در برخی مغازه ها به صورت شبانه روزی هم انجام شود. جمعه سیاه در شهر استانبول ترکیه از تاریخ 23 نوامبر آغاز می شود. در بلک فرایدی می توانید مارک های ترکیه همچنین مارک های مشهور جهان را خریداری کنید. حتی گاهی نیز ممکن است برخی فروشندگان اجناس خود را تا 90 درصد تخفیف نیز عرضه کنند.

در بلک فرایدی ترکیه چه چیزی می توان خرید؟

بلک فرایدی در ترکیه که به مدت یک هفته برگزار می شود. می توانید بیشتر کالاهای مورد نیاز را خریداری کنید. اجناسی مانند پوشاک، کفش، وسایل خانگی و… را با بهترین قیمت خریداری کنید. اگر قصد دارید به این کشور سفر کنید بهتر است در این روز به کشور ترکیه سفر کنید تا از این جمعه سیاه و تمامی اجناس بهره مند شوید.

نکات و توصیه های مهم برای خرید در بلک فرایدی

اگر قصد دارید در روز بلک فرایدی در ترکیه خرید کنید. بهتر است برخی نکات مهم را قبل از خرید در نظر داشته باشید. بدون شک این نکات و توصیه ها برای خرید به شما کمک خواهد کرد.

  • بهتر است قبل از خرید فروشگاه هایی که مد نظر دارید را مشخص کنید. این کار بدون شک در زمان صرفه جویی می کند.
  • برای خرید باید صبح زود در مراکز خرید حضور داشته باشید. چرا که اگر بعد از ظهر به خرید بروید. چیزی برای خرید باقی نمانده است.
  • بهتر است برای خرید در بلک فرایدی در ترکیه قیمت اجناس را به خوبی بررسی کنید. این کار باعث می شود خرید خوبی را داشته باشید.
  • همچنین می توانید در این روز از وب سایت های موجود برای خرید استفاده کنید. بدون شک خرید کردن از سایت سرعت خرید را چندین برابر می کند.
  • از خدمات باشگاه مشتریان استفاده کنید. معمولا اکثر فروشگاه ها برنامه های خاصی دارند که در این برنامه ها انواع تخفیف ها را اطلاع رسانی می کنند. که شما می توانید با عضویت در این باشگاه ها از تخفیف های موجود با خبر شوید.
  • از فروشگاه های معتبر خرید کنید. برای خرید در بلک فرایدی در ترکیه بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنید. همچنین باید گارانتی کالاها را به خوبی بررسی کنید.
  • یکی از بهترین اجناسی که در جمعه سیاه می توانید بخرید پوشاک و لباس می باشد. که اغلب این اجناس تخفیف 70 درصدی دارند.
  • برای خرید برند و اجناس با کیفیت نیز در شهر استانبول ترکیه می توانید به میدان تقسیم بروید.
  • سعی کنید از دستفروشان خرید نکنید چرا که در بیشتر مواقع کالاهای بی کیفیتی را عرضه می کنند.
  • اگر نمی خواهید به صورت حضوری خرید کنید می توانید به صورت آنلاین نیز خرید های خود را انجام دهید.
خرید بلک فرایندر در ترکیه
توصیه های جمعه سیاه در ترکیه

مراکز خرید در شهر استانبول

همانطور که می دانید بلک فرایدی در ترکیه به مدت یک هفته می باشد. یکی از بهترین شهر های ترکیه برای خرید در این روز بدون شک شهر استانبول می باشد. مرکز خرید زورلو سنتر و ایستینه پارک در روز جمعه سیاه بیشترین میزان تخفیف را ارائه می دهند. تمامی کالا های مورد نیاز در این مراکز عرضه می شود. اما فراموش نکنید مراکز دیگری نیز در این شهر قرار دارد که می توان به مرکز خرید کانیون، فروم، وادی، هیستوریا، جواهر مال، نیشانتاشی و… نیز اشاره کرد.

 سایت ترندیول در ترکیه چیست؟

اگر جزو افرادی هستید که قصد خرید در روز بلک فرایدی در ترکیه را دارید ولی دوست ندارید به صورت حضوری خرید کنید. سایت های متفاوتی در ترکیه برای خرید آنلاین وجود دارد. یکی از بهترین سایت ها ترندیول در ترکیه می باشد. که در این کشور این سایت بسیار محبوب است. کار اصلی این سایت در واقع جمع آوری تخفیف های مختلف از سایت های آنلاین دیگر می باشد. این سایت در روز بلک فرایدی نیز تخفیف های بسیار زیادی از 30 تا 80 درصد را برای شما نشان می دهد. این سایت برای افرادی که نمی خواهند به صورت حضوری خرید کنند بهترین انتخاب است.

 سایت ترندیول
معرفی سایت ترندیول ترکیه

سخن پایانی

در این مطلب همانطور که گفته شد با بلک فرایدی در ترکیه به طور کامل آشنا شدید. جمعه سیاه در ترکیه در تاریخ 29 نوامبر روز جمعه شروع می شود. بلک فرایدی در کشور ترکیه به مدت یک هفته برگزار می شود. برای خرید در این روز بهتر است برخی نکات و توصیه های مهم را قبل از خرید در نظر داشته باشید تا بتوانید خرید خوبی را تجربه کنید. در این روز تمامی فروشندگان اجناس خود را با تخفیف های فوق العاده عرضه می کنند. همچنین می توانید تمامی کالاهای مورد نیازتان را در این روز خریداری کنید.

سوالات متداول بلک فرایدی در ترکیه

  1. توصیه های مهم برای خرید در بلک فرایدی به چه صورت است؟
    بهتر است قبل از خرید فروشگاه هایی که مد نظر دارید را مشخص کنید. برای خرید باید صبح زود در مراکز خرید حضور داشته باشید. از خدمات باشگاه مشتریان استفاده کنید. همچنین می توانید در این روز از وب سایت های موجود برای خرید استفاده کنید. از فروشگاه های معتبر خرید کنید. بهتر است برای خرید در این روز قیمت اجناس را به خوبی بررسی کنید.
  2. سایت ترندیول در ترکیه چیست؟
    یکی از بهتری سایت ها ترندیول در ترکیه می باشد. کار اصلی این سایت در واقع جمع آوری تخفیف های مختلف از سایت های آنلاین دیگر می باشد. این سایت در روز بلک فرایدی نیز تخفیف های بسیار زیادی از 30 تا 80 درصد را برای شما نشان می دهد. این سایت برای افرادی که نمی خواهند به صورت حضوری خرید کنند بهترین انتخاب است.
  3. بهترین مراکز خرید در شهر استانبول در روز جمعه سیاه چه مراکزی هستند؟
    یکی از بهترین شهر های ترکیه برای خرید در این روز بدون شک شهر زیبای استانبول می باشد. مرکز خرید زورلو سنتر و ایستینه پارک در روز جمعه سیاه بیشترین میزان تخفیف را ارائه می دهند. تمامی کالا های مورد نیاز در این مراکز عرضه می شود. اما فراموش نکنید مراکز دیگری نیز در این شهر قرار دارد که می توان به مرکز خرید کانیون، فروم، وادی، هیستوریا، جواهر مال، نیشانتاشی و… نیز اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *