چشمه کارگه قشم

جاذبه های گردشگری قشم

از آنجایی که جزیره قشم به علت پدیده های طبیعی و تفاوت با دیگر نقاط کشور به یکی مکان های دیدنی و گردشگری تبدیل شده است. که یکی از مکان های دیدنی قشم دره ستارگان قشم می باشد که این دره ستارگان مجموعه ای از کوه، دره ها و صخره هاست. که باشرایط اقلیم آب و هوایی به یک مکان دیدنی و جذاب تبدیل شده است. اگر با تور قشم به قشم سفر کردید این مکان را حتما مد نظراتان قرار دهید. در نتیجه میتوان به چشمه کارگه قشم اشاره کرد. یکی دیگر از جاذبه گردشگری قشم، جزیره ناز قشم است که در واقع سه صخره هستند یکی از دلایل اینکه به یک یک مکان جذاب و دل انگیز تبدیل شده است اینکه در میان دریا واقع شده است. 

جاذبه های گردشگری قشم
جاذبه های گردشگری جزیره قشم

چشمه کارگه جزیره قشم

از آنجایی که قشم یکی از زیبا ترین جزیره که در ایران بشمار می رود. باید بگوییم که یکی از زیباترین و جذاب ترین جا های دیدنی این جزیره، چشمه کارگه قشم است. که زیبایی آن باعث شده نظرات گردشگران را به جلب کند.

اطلاعاتی درباره چشمه کارگه قشم

با وجود این چشمه این مکان به یکی از بهترین مکان های دیدنی و جذاب تبدیل شده است. اگر به دنبال عکاسی هستید حتما این مکان را مد نظر قرار بدهید. ما به شما مسافران عزیز توصیه میکنیم اگر قصد سفر به قشم را دارید حتما به این چشمه طبیعی دیدن کنید. یکی از ویژگی این چشمه زیبا سولفوره و شور بودن است. لذا آب چشمه کارگه که پس از بخشی از مواد سیاه رنگ همراه خود را در محل جمع کرده و موجب تغذیه بیشتر آب شور در آبراهه این چشمه می شود. به علت جمع شدن رسوبات فراوان هر ساله زمین شناسان و جغرافیدانان بسیاری به این چشمه سفر می کنند.

بهتر است بدانید که این مکان از جاذبه گردشگری بسیار جذابی برخوردار است و بسیاری از افراد آن را به عنوان بهترین اماکن دیدنی قشم در شب می‌شناسند.

اطلاعاتی درباره چشمه کارگه قشم
دانستنی های لازم درباره چشمه کارگه

چشمه های جزیره قشم

این جزیره زیبا جزو پر تردد مناطق کشور به شمار می روند که به عنوان بزرگ ترین جزیره ایران در تنگه هرمز قرار گرفته است. از آنجایی جاذبه این جزیره بسیار دیدنی و جالب توجه هستند. یکی از این جاذبه های گردشگری چشمه ها می باشد که اکثرا فاقد آب شیرین هستند و آب آنها معمولا شور هستند. که در زیر ذکر شده اند.

چشمه گوری قشم

 یکی دیگر از چشمه های دیدنی جزیره قشم، چشمه گوری قشم است که از رسوبات زیادی تشکیل شده است. که تقریبا یک صد متر ضخامت دارد. به طور کامل از انیدریت و نمک پوشیده است. حتما توصیه می کنیم که به چشمه زیبا دیدن کنید.

چشمه گوری قشم
اطلاعاتی درباره چشمه گوری قشم

چشمه های دامنه کوه نمکدان

این چشمه از نظر اقتصادی از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا در تامین نمک خوراکی، نمک طبی و در ترکیبات از صنعت پتروشیمی بسیار کاربرد دارد. چون که این چشمه از توده بسیار بزرگ و گسترده شده را میتوان به عنوان یک مکان دیدنی در این جزیره به حساب آورد.

سخن پایانی

با توجه به نکاتی که در مقاله درباره چشمه کارگه قشم ذکر شد. میتوانیم حتما از چشمه دیدن کنیم. از آنجایی که این مکان دیدنی بسیار شلوغ است میتوانیم در ساعتی که خواستیم از این مکان زیبا دیدن کنیم.

سوالات متداول چشمه کارگه قشم

  1. بهترین زمان سفر به قشم چه فصلی است؟
    از آنجایی که این جزیره دارای آب و هوای شرجی و بسیار گرم است بهترین زمان برای سفر به جزیره فصل زمستان می باشد.
  2. چشمه های دیدنی جزیره قشم را نام  ببرید؟
    چشمه کارگه که از زیبا ترین چشمه در این جزیره است یکی دیگر از چشمه ها گوری می باشد.
  3. بهترین هتل های قشم برای اقامت کدام هستند؟
    شامل هتل های می شود،که از نظر تمیزی اتاق ها کیفیت ها صبحانه و برخورد پرنسل از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *