پارک ملی دلتای آیدین کوشی آداسی

شهر کوش آداسی که یک شهر ساحلی می باشد دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است، یکی از این جاذبه های گردشگری پارک ملی دلتای آیدین می باشد که در نزدیکی شهرستان آیدین واقع شده است اما به دلیلی اینکه به شهر کوشی آداسی بسیار نزدیک می باشد جزو جاذبه های شهر کوشی آداسی محسوب می شود.

معرفی پارک ملی دلتای آیدین کوش آداسی

پارک ملی دلتای آیدین کوشی آداسی یکی از بهترین جاذبه های این شهر محسوب می شود و بسیاری از افراد هر ساله به آن سفر میکنند و به همین خاطر است که تور های بسیار زیادی برای بازدید از این پارک زیبا به وجود آمده اند، در این پارک مکان های بسیار زیادی برای دیدن وجود دارد که طبیعت زیبای آن از مهم ترین چیز هایی است که شما می توانید در این پارک به آن دست پیدا کنید.

در این پارک مکان های تاریخی بسیاری هم وجود دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید و همچنین پوشش گیاهی این منطقه بسیار خاص می باشد و باعث شده است که این جزیره بسیار سرسبز و باطراوت باشد. در این پارک گونه های مختلفی از جانوران وجود دارند که می توان از دیدن آنها لذت برد.

چگونه به پارک دلتای آیدین برویم؟

برای اینکه بتوانید به پارک دلتای آیدین بروید می بایست از تور کوشی آداسی استفاده کنید یا اینکه با انواع مختلف راه های زمینی و هوایی به این شهر بروید و سپس با استفاده از تور هایی که در آن جا قرار دارند به این پارک بروید.

برای استفاده از تور های کوشی آداسی می بایست در اینترنت به جست و جو بپردازید و بهترین تور را پیدا کنید و یا اینکه از آژانس های مسافرتی که میشناسید آن را تهیه کنید. اگر از تور ها استفاده کنید آنها شما را با استفاده از راه های مختلفی که وجود دارد به این شهر می برند، راه های هوایی و زمینی از جمله این ها می باشد که کمتر کسی از راه زمینی برای سفر به این شهر استفاده میکند چرا که راه بسیار طولانی می باشد. بنابراین شما با هواپیما به شهر ازمیر می روید و سپس به کوش آداسی و در هتلی که رزرو کرده اید می روید.

چگونه به پارک دلتای آیدین برویم
پارک دلتای آیدین کوشی آداسی

در هتل تاکسی هایی هستند که شما را به این پارک می برند و می توانند مدت ها جاذبه های این پارک را به شما نشان دهند. اگر خودتان می خواهید به این پارک بروید می بایست به یکی از شهر های نزدیک بروید سپس با استفاده از تاکسی و یا تور هایی که مخصوص این پارک می باشد به آن سفر کنید و طبیعت بسیار زیبای آن لذت ببرید.

امکانات پارک دلتای آیدین

پارک ملی دلتای آیدین کوشی آداسی دارای امکانات بسیار خوبی است و از این امکانات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استراحتگاه ها
    در این پار استراحتگاه های بسیاری وجود دارد که می توانید در آن مکان ها برای کمپ کردن استفاده کنید و شب را در آنجا بمانید. بسیاری از افراد هستند که این کار را انجام می دهند.

  • تور های مختلف
    تور های گردشگری بسیاری هستند که تمام این پارک را به شما نشان می دهند و از جمله این چیزهایی که به شما نشان می دهند گونه های جانوری مختلف از نزدیک می باشند.

  • سافاری
    پارک دلتای آیدین دارای تفریحات بسیاری نیز است که از این تفریحات می توان به سافاری آن اشاره کرد، اگر علاقه مند به گشت و گذار در طبیعت هستید می توانید از این تفریحات استفاده کنید.

  • مکان های تاریخی
    این پارک دارای مکان های تاریخی است که به قرن 8 و 9 میلادی باز می گردد و این مکان ها برای مردم ترکیه مقدس به حساب می آیند همچنین مکان هایی که در این سال ها برای برگزاری کنفرانس ها استفاده می شده است.
امکانات پارک دلتای آیدین
تفریحات بسیار جالب دلتای آیدین

هزینه رفتن به پارک دلتای آدلین چقدر است؟

هزینه سفر به پارک دلتای آدلین معمولا بستگی به توری دارد که انتخاب میکنید اگر این تور را از بهترین نوع انتخاب کرده اید و کنار بازدید از پارک به تفریحات دیگری هم پرداخته اید باید به شما بگویم که هزینه بالا میرود و ممکن است قیمت این تور ها به بالای 10 میلیون نیز برسد.

اما اگر تنها بخواهید به این پارک بروید و بعد از گشت و گذار تان دوباره باز گردید باید به شما بگوییم که هزینه بسیار پایین تر می آید و می توانید با کمتر از 5 میلیون تومان این سفر را ممکن کنید اما اگر اطلاع دقیقی از قیمت ها می خواهید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هزینه رفتن به پارک دلتای آیدین چقدر است
پارک ملی دلتای آیدین کوشی آداسی بسیار بزرگ است
سخن پایانی

در نیایت اینکه پارک ملی دلتای آیدین کوشی آداسی از جاذبه های گردشگری این شهر محسوب می شود و دارای تفریحات بسیار زیادی است که می توانید از هر کدام که می خواهید استفاده کنید. در واقع این پارک در نزدیکی شهرستان آیدین قرار دارد و به همین علت هم اسم این پارک آیدین می باشد.

این پارک قدمت تاریخی دارد و در گذشته برای برگزاری کنفدراسیون ها مورد استفاده قرار میگرفته است و مکان های تاریخی آن هنوز پا بر جا می باشند به همین منظور افراد بسیاری به این پارک برای دیدن مناطق تاریخی آن سفر میکنند.

از زیبایی های دیگر این پارک می توان به پوشش گیاهی آن اشاره کرد که زیبایی وصف ناپذیر به این پار می دهد. طبیعت و گونه های جانوری مختلف در این پارک باعث شده اند که همین پارک به تنهایی قطب گردشگری این شهر تبدیل شود.

سوالات متداول پارک ملی دلتای آیدین کوشی آداسی

  1. چگونه می توانید به کوشی آداسی برویم؟
    برای اینکه بتوانید به این شهر سفر کنید می بایست از تور کوشی آداسی استفاده کنید و برای این کار می بایست از آژانس های مسافرتی مختلف ارائه دهنده تور کوشی آداسی استفاده کنید.
  1. پارک دلتای آیدین دارای چه تفریحاتی است؟
    پارک دلتای آیدین دارای تفریحات بسیاری است که از این تفریحات می توان به سافاری آن اشاره کرد که بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است.
  1. آیا در این منطقه مکان های تاریخی قرار دارد؟
    بله در این منطقه مکان های تاریخی وجود دارد که در گذشته از آنها برای کنفرانس استفاده می شده است و این پارک برای افراد بومی مقدس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *