هزینه های تور قشم نوروزی

هزینه های تور قشم نوروزی

قشم بزرگترین جزیره خلیج قارس می باشد و یکی از مکان های بسیار زیبا می باشد که دارای مکان های بسیار دیدنی است. هرساله تعداد زیادی از افراد به این جزیره سفر میکنند و از دیدنی های آن لذت می برند. از آنجایی که هزینه های تور قشم نوروزی یکی از دغدغه های اصلی افراد می باشد، این روز ها که به سال نو نزدیک می شویم می بایست به هزینه های سفر خود دقت ویژه ای بکنیم. هزینه های تور قشم به طور کلی پایین تر از سایر مناطق می باشد و شما می توانید در این جزیره هر چیز را که می خواهید بخرید و مطمئن باشید که قیمت آن از سایر مناطق پایین تر خواهد بود. بیشتر افرادی که به این جزیره سفر میکنند می دانند که هزینه ها در این جزیره بسیار پایین تر می باشد و شما می توانید به راحتی در آن به گشت و گذار بپردازید.

تور قشم چه هزینه هایی را شامل می شود؟

اگر شما بخواهید با تور سفر کنید باید بدانید که برای چه پول می دهید. مثلا بیشتر هزینه های تور مربوط به بلیط رفت و برگشت و اقامت در هتل می باشد و بقیه هزینه ها زیاد به چشم نمی آید. در تور نوروزی قشم شما هزینه های متفاوتی خواهید داشت که از این هزینه ها می توان به بلیط هواپیما یا قطار و اتوبوس، و اقامت در هتل و تفریحات آن شاره کرد.

انواع هزینه های تور قشم
مکان های دیدنی تور قشم

شما می توانید از راه های مختلف به جزیره قشم سفر کنید و از بهترین هتل های این جزیره استفاده کنید و در انها اقامت داشته باشید. همچنین در این جزیره تفریحات بسیار زیادی برای شما در نظر گرفته شده است که می توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این ها هزینه های خورد و خوراک یکی از اصلی ترین هزینه ها به حساب می آید. اگر با تور به سفر می پردازید باید بگوییم که تنها می توانید صبحانه را به صورت رایگان میل کنید اما ناهار و شام را می بایست در یک رستوران یا غذاخوری میل کنید. همچنین در این جزیره می توانید از غذاهای محلی که خود افراد محلی درست می کنند استفاده کنید. با این کار می توانید از هزینه های تور قشم نوروزی کاهش دهید.

هزینه تور قشم با هواپیما

تور قشم با هواپیما معمولا هزینه بیشتری دارد اما با استفاده از تور هوایی قشم می توانید به راحتی در مدت زمان بسیار کم به این جزیره سفر کنید. این یکی از راه های است که هزینه های تور قشم نوروزی را زیاد میکند و به همین دلیل بیشتر افرادی که به این جزیره سفر میکنند از راه های زمینی اقدام می کنند تا هزینه های سفر آنها به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

هزینه تور قشم با هواپیما
تور هوایی قشم

اما اگر برای سفر کاری میخواهید به این جزیره سفر کنید و وقت کافی ندارید استفاده از هواپیما بهترین گزینه می باشد. هزینه های تور هوایی قشم چیزی بین 1،500،000 تومان تا 2 میلیون تومان می باشد و ممکن است که این قیمت ها در نوروز کمی افزایش داشته باشد.

هزینه تور قشم زمینی

راه های زمینی برای سفر به قشم مناسب تر می باشند و اکثر کسانی که به این جزیره سفر میکنند از راه های زمینی اقدام می کنند. اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که میخواهید به این جزیره سفر کنید باید به شما بگوییم که راه های زمینی بهترین راه های سفر به قشم می باشند. هزینه های راه های زمینی کمتر است و همچنین لذت آن بیشتر برای همین بسیار به صرفه می باشد که با قطار یا اتوبوس به این جزیره سفر کنید.

هزینه تور قشم زمینی
تور زمینی قشم

سفر با اتوبوس از همه راه ها ارزان تر می باشد اما کمی خسته کننده است اما یکی از راه های کاهش هزینه های تور قشم نوروزی می باشد. استفاده از قطار بسیار محبوب است و اگر به صورت دسته جمعی به سفر میروید می توانید از قطار استفاده کنید و لذت ببرید. هزینه استفاده از اتوبوس چیزی بین 100 تا 200 هزارتومان می باشد و استفاده از قطار کوپه ای 400 تا 500 هزار تومان است و کمتر از این قیمت هم می توانید پیدا کنید.

هزینه هتل در قشم

بیشترین هزینه تور ها را هتل ها دارند و هزینه آنها به این بستگی دارد که این هتل ها در چه سطحی هستند. از آنجایی که در این جزیره هتل های بسیار خوبی قرار دارند شما می توانید هر هتلی که مد نظرتان است را انتخاب کنید و لذت ببرید. اقامت در همه این هتل ها بسیار راحت می باشد و سرویس دهی هتل های قشم بسیار عالی است. برای کاهش هزینه های تور قشم نوروزی می توانید از هتل های 2 تا 3 ستاره استفاده کنید اما اگر هزینه آنها برایتان مهم نیست و مهم راحتی اقامت شما می باشد می توانید از هتل های 4 تا 5 ستاره استفاده کنید.

هزینه هتل در قشم
بهترین هتل ها در قشم

هزینه هر شب اقامت در هتل های 2 تا 3 ستاره از شبی 100 تومان شروع می شود و تا شبی 400 هزار تومان هم میرسد. اما هزینه هتل های 4 تا 5 ستاره از 300 هزارتومان شروع و تا 1،000.000 تومان نیز می رسد. قیمت هایی که در این جا آورده ایم دقیق نیستند و برای اینکه بتوانید از دقیق ترین قیمت ها مطلع شوید می توانید با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

به طور کلی قشم یکی از بهترین جزیه ها برای مسافرت می باشد و دارای مکان های بسیار دیدنی است. اما چیزی که امروزه بسیار اهمیت دارد با این اوضاع اقتصادی هزینه های سفر می باشد. هزینه های تور قشم نوروزی را می توانید با انتخاب های درست بسیار کاهش دهید و در هزینه های سفر صرفه جویی کنید. با اینکار هم می توانید مدت بیشتری را به تفریح بپردازید هم سفر لذت بخشی را خواهید داشت. برای اینکه بتوانید جزیره قشم سفر کنید راه های زیادی پیش روی شما خواهد بود که از این راه ها می توانید بهترین استفاده را ببرید.

سوالات متداول هزینه های تور قشم نوروزی

  1. تور قشم چه هزینه هایی دارد؟
    تور قشم نوروزی هزینه های متفاوتی دارد که از این هزینه ها می توان به راه های سفر مانند سفر هوایی و زمینی، هزینه های هتل و هزینه خورد و خوراک اشاره کرد.
  2. چگونه می توان در تور قشم در هزینه ها صرفه جویی کرد؟
    برای اینکه در هزینه های تور قشم نوروزی صرفه جویی کنید می توانید انتخاب های خود را درست کنید به این معنا که مثلا یک هتل سطح پایین تر را انتخاب کنید یا مثلا از راه های زمینی به این جزیره سفر کنید.
  3. هزینه خورد و خوراک در تور قشم چگونه است؟
    هزینه خورد و خوراک در تور قشم به این صورت می باشد که صبحانه را به صورت رایگان در هتل میل میکنید و ناهار و شما با خودتان می باشد اما در بعضی از تور ها ناهار هم رایسگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *