معرفی 10 تا از بهترین هتل های شیراز

معرفی 10 تا از بهترین هتل های شیراز به همراه عکس

شهر شیراز یکی از زیباترین شهر های توریستی و گردشگری ایران است. اماکن تاریخی فراوانی که در این شهر قرار دارد، به نوبه خود بیانگر قدمت هزاران ساله ی ایران و قوم آریایی است. در این مقاله ما به معرفی 10 تا از بهترین هتل های شیراز می پردازیم و ویژگی هایی که آنها را به عنوان بهترین هتل های شیراز مطرح کرده است، خدمت شما خواهیم گفت.امیدواریم از این مطلب لذت ببرید.

هتل های معروف شیراز عبارتند از:

  • هتل پارس
  • هتل بزرگ شیراز
  • هتل ارگ
  • هتل پرسپولیس
  • هتل چمران
  • هتل الیزه
  • هتل ستارگان
  • هتل زندیه
  • هتل هما
  • هتل رویال شیراز

در زیر در مورد هر کدام از این بهترین هتل های شیراز جداگانه سخن خواهیم گفت.

هتل پارس

هتل 5 پارس یک هتل بسیار لوکس و لاکچری و از جمله ی بهترین هتل های شیراز است. این هتل دو برج دارد که در موقعیت استراتژیک فوق العاده ای از نظر آرامشو امنیت قرار گرفته است. همچنین کافی شاپ های این هتل به صورت شبانه روزی باز هستند.  از امکانات این هتل می توان از تالار پذیرایی، چایخانه سنتی، سونا و غیره نام برد.

آدرس: شیراز، خیابان زند، روبروی خیابان فلسطین

هتل بزرگ شیراز

هتل بزرگ شیراز هتلی است ۵ ستاره، که در نزدیکی دروازه قرآن قرار دارد. ساخت و امکانات این هتل بسیار مدرن و به روز می باشد. این هتل همچنین از امکاناتی از جمله سونا،جکوزی، کافی شاپ و رستوران ایتالیایی، رستوران ایرانی، رستوران دریایی و غیره برخوردار است.

آدرس: شیراز، دروازه قرآن

هتل بزرگ شهر شیراز
هتل بزرگ شیراز

هتل ارگ

هتل ارگ شیراز، یک هتل ۳ ستاره است که در نزدیکی رودخانه خشک شیراز قرار دارد. به همین خاطر از آب و هوای بسیار مناسبی برخوردار می باشد. از امکانات این هتل می توان به استخر، وای فای، کافی شاپ و رستوران و غیره اشاره کرد.

آدرس: شیراز،خیابان تختی،  روبروی مسجد توکل

هتل پرسپولیس

هتل ۵ ستاره ی پرسپولیس نیز از جمله ی بهترین هتل های شهر شیراز محسوب می شود. موقعیت این هتل به گونه ای است که به تمام مراکز مهم  و نقاط مختلف شهر دسترسی دارد. رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، سالن بدنسازی، خشکشویی و صرافی از امکانات این هتل دوست داشتنی به شمار می آید.

آدرس: شیراز، بین چهار راه حافظ و میدان قائم

هتل چمران

هتل 5 ستاره چمران نیز یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز است. این هتل بی نظیر و با شکوه در بلندترین نقطه ی شیراز قرار دارد. هتل چمران مشرف به قصر الدشت بوده و چشم اندازی عالی از شهر و باغ های اطراف شهر ارائه می دهد. این هتل همچنین دارای امکانات زیادی مانند فروشگاه، سالن بدنسازی، رستوران ایتالیایی، رمپ و غیره می باشد.

آدرس: شیراز، بلوار چمران

هتل چمران شهر شیراز
هتل چمران شیراز

هتل الیزه

هتل الیزه هتلی با شکوه و مجلل است که استایلی سنتی دارد. بر عکس سایر هتل ها که در مناطق تجاری قرار گرفته اند این هتل در منطقه ای مسکونی واقع شده است. هتل الیزه به بسیاری از مراکز خرید و خیابان های اصلی شیراز دسترسی دارد. از امکانات این هتل می توان از رستوران های خوب و معروف، کافی شاپ های مدرن، سونا، جکوزی، استخر و غیره نام برد. با وجود این همه امکانات هتل الیزه یکی از هتل های سه ستاره ی شهر شیراز به شمار می آید.

آدرس: شیراز، معالی آباد،کوی پزشکان، پلاک 20

هتل ستارگان

این هتل یک هتل ۴ ستاره و یکی از بهترین هتل های شیراز است. در واقع هتل ستارگان به دلیل قرار گرفتن در مکانی تاریخی توانسته بسیار معروف شود. این هتل امکانات با کیفبت و ممتازی ارائه می دهد و در منطقه ای سبز و خوش آب و هوا قرار گرفته است. از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ، رمپ، سالن کنفرانس، موسیقی زنده، سوئیت هایی زیبا و تمیز، رستوران های دیگیپری با اسلوب های افریقایی، ایتالیایی و چینی اشاره کرد.

آدرس: شیراز، تقاطع خیابان آزادی و ارم

هتل ستارگان در شیراز
هتل ستارگان شیراز

هتل زندیه یکی از بهترین هتل های شیراز

هتل ۵ ستاره ی زندیه، هتلی است جدید و نوساز که داخل آن دنیایی از امکانات و تجهیزات قرار دارد. این هتل دقیقا در کنار مجموعه ی تاریخی زندیه واقغ شده و موزه ی پارس بسیار به آن نزدیک است. نمای سنتی و خاص هتل زندیه چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند. هتل زندیه به بازار و حمام وکیل، ارگ کریم خان، مسجد نصیر الملک به خوبی دسترسی دارد. جکوزی، سالن بدنسازی، رستوران های سلف سرویس لوکس و لاکچری، حمام سنتی و غیره از امکانات این هتل فوق العاده به شمار می آید.

آدرس: شیراز، خیابان هجرت، بین چهار راه پارکینگ و فلکه شهرداری

هتل ارگ شهر شیراز
هتل ارگ شیراز

هتل هما یکی از بهترین هتل های شیراز

هتل هما هتلی ۵ ستاره در شیراز است که در مرکز این شهر توریستی قرار دارد و می توان گفت که این هتل در زمره یکی از بهترین هتل های شیراز قرار می گیرد. رودخانه ی خشک و  پارک شهر در نزدیکی این هتل هستند. به علاوه همه روزه کافه تریای این هتل با دعوت از گروه های موسیقی مختلف، به اجرای زنده می پردازد. استخر سر پوشیده، سونا، جکوزی، بوفه صبحانه و انواع سالن های کنفرانس از امکانات جذاب و دوست داشتنی این هتل است.

آدرس:شیراز،خیابان مشکین فام،جنب پارک آزادی

هتل رویال یکی دیگر از بهترین هتل های شیراز

هتل رویال یک هتل ۴ ستاره است که به دلیل قرار گرفتن در بلوار دروازه قرآن طرفداران زیادی دارد. موقعیت ابن هتل به گونه ای است که به بیشتر جاذبه های تفریحی و گردشگری به آسانی در دسترس قرار دارد. همچنین بهترین رستوران شیراز یعنی رستوران پالیز در هتل رویال واقع شده است. از امکانات این هتل می توان استخر، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی و غیره را نام برد.

آدرس: شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابولکلام، نبش کوچه پانزدهم

هتل رویال در شیراز
هتل رویال شیراز
و در آخر

اینکه اگر واقعا می خواهید سفری رویایی را در شهر توریستی، تاریخی و گردشگری شیراز تجربه کنید، باید حداقل اقامت در یکی از هتل های 5 ستاره ی شیراز را در برنامه داشته باشید. اقامت در این هتل ها می تواند خاطره ای شیرین و فراموش نشدنی را در ذهن شما از خود به یادگار بگذارد.

سوالات متداول معرفی 10 تا از بهترین هتل های شیراز

  1. بهترین و شیک ترین هتل شیراز کدام است؟
    هتل زندیه هتلی باشکوه، نوساز و شیک است که امکانات فراوانی برای مسافرین فراهم کرده است.
  2. کدام هتل معروف شیراز از سایر هتل ها ارزان تر است؟
    هتل ارگ یکی از هتل های معروف شیراز می باشد که به دلیل 3 ستاره بودن قیمت کمتری نسبت به سایر هتل های معروف این شهر دارد.
  3. کدام هتل شیراز دسترسی بهتری به مراکز مهم شهر دارد؟
    هتل پرسپولیس شیراز یک هتل 5 ستاره معروف است که با اقامت در آن می توانید به تمام مراکز مهم شهر به آسانی دسترسی داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *