مراکز خرید شهر وان ترکیه

همه چیز در مورد مراکز خرید شهر وان

یکی از بهترین شهر ها که بسیار نزدیک به کشور ایران است و شما می توانید به آن سفر کنید و به راحتی به یک کشور دیگر سفر کنید شهر وان می باشد. این شهر دارای دیدنی های بسیار زیادی است و سفر به آن آنقدر راحت است که می توانید با اتوبوس یا قطار این کار را انجام دهید. از آنجایی که مراکز خرید شهر وان ترکیه زیاد هستند، تعداد بسیاری از افراد برای خرید کردن به این شهر می روند و افرادی که از تور وان استفاده می کنند می توانند با استفاده از این مراکز خرید سوغاتی و اجناس با کیفیتی برای خود و عزیزان خود خریداری کنند.

به دلیل اینکه این شهر بسیار نزدیک به مرز ایران است و می توان با اتوبوس و قطار هم به آن سفر کرد، بسیاری از افراد ایرانی به آن سفر میکنند و به قول گفتنی سفر به این شهر بسیار راحت می باشد، البته برای انجام سفر نیاز به ویزا و مدارک خروج از کشور را دارید که در مرز یا فرودگاه می بایست آنها را ارائه دهید و برای اینکار می توانید از تور وان استفاده کنید.

معرفی مراکز خرید وان ترکیه

شهر وان ترکیه دارای مرکز خرید های متعددی می باشد که هم توریست ها و هم افراد بومی از آنها خرید می کنند، این مراکز خرید دارای بهترین اجناس و با کیفیت بالا میب باشند و خرید کردن از آنها لذت بسیاری را به همراه دارد. قیمت ها در این شهر به لیر ترکیه است و هر لیر امروزه چیزی حدود 4 هزار تومان می باشد. در واقع قیمت ها در این شهر پایین تر از سایر نقاط است و اجناسی با کیفیت بالا را می توانید با قیمت بسیار مناسب حتی مناسب تر از ایران پیدا کنید.

قلا تز سفر به وان بهتر ایت بدانید که جاذبه های تفریحی و مراکز خرید وان بسیار زیاد است که در حال حاضر بیش از 35 هزار نفر ایرانی به این شهر سفر میکنند که هدف اصلی آنها خرید کردن است، قبل تر گفتیم که قیمت اجناس در این شهر بسیار مناسب است و دلیل اینکه بیشتر افراد هدف خود را شهر وان قرار میدهند نیز همین است. در ادامه معروف ترین و بهترین مراکز خرید شهر وان را معرفی کرده ایم:

مرکز خرید AVM

اولین مرکز خریدی که به آن اشاره میکنیم مرکز خرید avm می باشد، این مرکز خرید در سال 1393 با هزینه 50 میلیون دلار ساخته شد و به عنوان یک مرکز تجاری شناخته می شود. در واقع این مرکز دارای تمامی غرفه ها و مغازه ها برای اجناس است و می توانید در این مرکز خرید بهترین اجناس با بهترین کیفیت را خریداری کنید.

شهر وان ترکیه یکی از شهر های توریستی به حساب می آید و مرکز خرید avm به عنوان بهترین مراکز خرید شهر وان برای توریست ها شناخته شده است، همچنین حروف avm مخفف کلمه  Alis Veris Merkezi است که به معنای “مرکز داد و ستد” می باشد.

مرکز خرید AVM
پاساژ AVM ترکیه

خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر

همانند کشور خودمان ایران که خیابان هایی داریم که در آن ها مغازه های بسیاری را می توانید پیدا کنید، در شهر وان نیز خیابان هایی وجود دارند که می توانید در آنها به گشت و گذار بپردازید و از مغازه های مختلف بازدید کنید و خرید های خود را انجام دهید. خیابان جمهوریت و کاظم کارابکیر هم یکی از همین خیابان ها می باشد که در آن بسیاری از مراکز خرید شهر وان قرار دارند.

تمام مغازه هایی که در این خیابان قرار دارند مربوط به پوشاک می باشند و مطمئن باشید در این خیابان بدون خرید پوشاک و دست خالی باز نمی گردید.

مرکز خرید آتوسوی آرت (Atasoy art)

اگر از آن دسته از افراد هستید که به دنبال بدلیجات و جواهرات می باشند، می توانید به این مرکز خرید که در مرکز شهر نیز واقع شده است بروید. از مراکز خرید شهر وان که برای خرید زیور آلات مناسب می باشند می توان به آتوسوی آرت اشاره کرد، در این مرکز خرید جواهرات بسیار زیبا وجود دارند که طرح های آنها برگرفته از دوران پادشاهی اوراتور می باشد.

مرکز خرید آتوسوی آرت
پاساژ آتوسوی آرت ترکیه

بازار محلی وان ترکیه

در تور وان ترکیه می توانید به بازار محلی سری بزنید و اجناس محلی را خریداری کنید. در واقع سفر شما بدون سر زدن به بازار محلی کامل نخواهد شد. در این بازار سنتی اجناس و سوغاتی های بسیار جالب برای فروش هستند، همچنین با بازدید از بازار محلی می توانید از بافت قدیمی شهر دیدن کنید.

فروشگاه های برشکا

از مراکز خرید شهر وان ترکیه می توان به فروشگاه های اسپانیایی برشکا اشاره کرد که برند های بسیار نامی را در خود جای داده اند. این فروشگاه ها از دیر باز در این شهر فعالیت های خود را شروع کرده اند و بهترین مراکز برای خرید پوشاک محسوب می شوند.

فروشگاه های برشکا نمایندگی برند زارا می باشد که در این شهر فعالیت می کند و همچنین در این فروشگاه ها می توانید برند های دیگر مانند زارا هوم(zara home)،پول اند بیر(pull&bear)،ماسیمو دوتی (massimo dutti)، ایشو (oysho)، استرادیواریوس(Stradivarius) و اوترو که (Uterqüe) را بیابید.

فروشگاه های برشکا
مرکز خرید برشکا ترکیه
سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که شما می توانید با استفاده از تور وان به این شهر زیبا و قدیمی سفر کنید و بهترین اجناس با بهترین کیفیت و قیمت را خریداری کنید. مراکز خرید شهر وان ترکیه دارای بهترین برند ها می باشند و همچنین خود ترکیه دارای برند های بسیار معروفی است، این برند ها را می توانید در کشور های مختلف هم بیابید اما با سفر به شهر وان ترکیه بد نیست که از مراکز خرید این شهر دیدن کنید. با گشت و گذار در این مراکز خرید می توانید بهترین اجناس را برای خرید پیدا کنید.

سوالات متداول مراکز خرید شهر وان ترکیه

  1. مراکز خرید وان چگونه هستند؟
    مراکز خرید وان ترکیه دارای بهترین اجناس با برند های مختلف می باشند و می توانید جنس های این برند ها را با قیمت مناسب پیدا کنید.

  1. قیمت ها در مراکز خرید وان چگونه است؟
    مراکز خرید در شهر وان دارای قیمت های بسیار خوبی می باشند و می توانید با قیمت های بسیار پایین تری حتی نسبت به ایران است و می توانید به راحتی در این مرکز به خرید بپردازید.

  1. بهترین مرکز خرید در وان کدام است؟
    تمام مراکز خرید شهر وان دارای بهترین اجناس هستند اما از معروف ترین آنها که می توانید در تور وان به آن بروید و از آنجا دیدن کنید مرکز خرید avm می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *