شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی

معرفی شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی

کوشی آداسی یکی از جزایر بسیار زیبای ترکیه است که در گذشته از آن استفاده های بسیار زیادی می شده است. در این جزیره شهر های تاریخی وجود داشته است که امروزه تبدیل به مکانی دیدنی برای گردشگران شده است و شما می توانید با استفاده از تور کوشی آداسی این شهر تاریخی را ببینید. شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی یک مکان بسیار جذاب برای کسانی است که به آثار تاریخی علاقه دارند.

این شهر در قرن ده قبل از میلاد مسیح تاسیس شده است و دورو بر آن افسانه های بسیار زیادی به وجود آمده اند. برای اینکه بتوانید در کوشی آداسی لذت ببرید لازم نیست که حتما به سواحل آن سفر کنید و به دریا بروید. شما می توانید با بازدید از مکان های تاریخی لذت سفر خود را چند برابر کنید.

دروازه ها و ستون ها و جاده های قدیمی که بسیار دیدنی هستند می توانند شما را مجذوب خود کنند. خوشبختانه کوشی آداسی دارای مناطق بسیار زیادی است و شما می توانید در این مناطق به گشت و گذار بپردازید.

افسانه شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی

هرچند که گفته اند که تا 6000 هزار سال قبل این منطقه یعنی کوشی آداسی دارای ساکنانی بوده است اما افسانه های حاکی از آن هستند که این شهر در قرن 10 قبل از میلاد به وجود آمده است و حاکم این شهر شخصی به نام اندروکلوس بوده است. این شخص شاهزاده آتن بوده است و این شهر را به قلمرو حاکمیت آتن در آورده است. می گویند که او یک شخص جنگجو بوده است و توانسته 12 شهر ایونا را با هم متحد کند و شهر افه سوس را بنیاد نهاده است.

مکان های دیدنی شهر افه سوس

شهر افه سوس که یکی از مکان های تاریخی شهر کوشی آداسی است دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی است و شما می توانید با استفاده از تور کوشی آداسی از این مکان های دیدنی بازدید کنید.

از این مکان ها میتوان به تالار بزرگ شهر و عبادتگاه آرتمیس اشاره کرد. اما مکان های دیگری هم در این شهر هستند که می توانید از آن ها بازدید کنید، این مکان ها مانند راه رو های شهر، سنگ فرش ها، خانه های قدیمی، دروازه شهر، ستون های غول آسا و منظره بسیار زیبای این شهر می باشد.

هنگامی که شما به شهر قدیمی و تاریخی افه سوس میروید پیش خود خواهید گفت که زمانی در این مکان مردمان قدیمی زندگی می کرده اند و چگونه این کار را انجام می داند.

شهر افه سوس
مکان های تاریخی شهر افه سوس کوشی آداسی

معبد آرتمیس که در این شهر قرار دارد خود به تنهایی دارای داستان های متفاوت می باشد و حتما باید آن ها را بشنوید. شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی هر ساله دارای گردشگران بسیار زیادی است که به آن سفر می کنند و از آن لذت می برند اما این را باید بگوییم که نمی توانید به این آثار تاریخی دست بزنید ولی توضیحات لازم برای شما در این مکان ها قرار دارد و حتی می توانید از راهنمای خود توضیحات لازم را دریافت کنید.

چرا باید به افه سوس برویم؟

همیشه هنگامی که صحبت از شهر کوشی آداسی می شود ناخودآگاه ذهن ها سمت تفریحات آبی و پارک های آبی میرود. بیشتر افراد هم همین کار را میکنند و از مکان های دیدنی کوشی آداسی کمتر خبر دارند و کمتر به آنجا ها رفته اند یا اصلا این کار را نکرده اند.

باید به شما بگوییم که حتما وقت بگذارید و به این مکان ها بروید و از آن ها بازدید کنید چرا که ب عنوان مثال شهر تاریخی افه سوس کوش آداسی دارای مکان های دیدنی بسیار زیادی است و شما را حیرت زده می کند.

نمایی از بنای افه سوس
شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی

            این مکان از بزرگترین مکان ها و ویرانه های به جا مانده از تمدن یونان قدیم به حساب می آید. یکی از عجایب هفت گانه که معبد آرتمیس است در این مکان قرار دارد.

منظره فوق العاده این شهر بسیار دیدنی است و میتوانید از آن کرانه های شهر اژه را تماشا کنید.

در این مکان رستوران هایی قرار دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید و نگران غذا خوردن استراحت کردن نباشید.

چگونه باید به افه سوس ترکیه برویم؟

برای اینکه بتوانید به شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی بروید نیاز است که تور این شهر را خریداری کنید به این صورت می توانید به راحتی به شهر افه سوس بروید و از مکان های شگفت انگیز آن دیدن کنید و راهنمای شما می تواند داستان ها و تاریخچه آن را برای شما بازگو کند. برای خرید تور کوشی آداسی هم می توانید به آژانس های مسافرتی سری بزنید و بلیط این تور را خریداری کنید یا اینکه در اینترنت کلمه خرید تور کوشی آداسی را سرچ کنید تا سایت های مختلفی برای شما نمایش داده شود.

سفر هوایی به افه سوس
سفر به افه سوس کوش آداسی با هواپیما

با استفاده از این تور ها می توانید به شهر باستانی افه سوس بروید و از دیدن آن نیز لذت ببرید.

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی از شهر ها به جا مانده از تمدن یونان باستان می باشد. این شهر به قدری زیبا است که می توانید ساعت ها در آن به گشت و گذار بپردازید و لذت ببرید. از همین رو به شما پیشنهاد میکنیم که اگر به جزیره کوشی آداسی سفر کردید حتما از این شهر دیدن کنید و اینگونه می توانید لذت سفر خود را چند برابر کنید.

هنگامی که به افه سوس رفتید می توانید از عجایب بسیار دیدنی آن بازدید کنید و از این عجایب می توان به معبد آرتمیس اشاره کرد.

سوالات متداول شهر تاریخی افه سوس کوشی آداسی

  • چگونه به شهر افه سوس کوشی آداسی برویم؟
    برای اینکه بتوانید به شهر تاریخی افه سوس بروید می توانید از تور کوشی آداسی استفاده کنید.

  • جاذبه های شهر افه سوس چیست؟
    از جاذبه های شهر افه سوس ترکیه می توان به مکان های دیدنی آن اشاره کرد که از این مکان ها معبد آرتمیس در صدر قرار دارد.

  • شهر افه سوس چگونه است؟
    این شهر قدمت بسیار زیادی دارد که به ده قرن قبل از میلاد باز میگردد شما می توانید از آثار تاریخی آن زمان دیدن کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *