سوالات متداول تور فرانسه

چرا تور فرانسه

کشور فرانسه با بیش از 87 میلیون بازدید کننده و گردشگر در سال یکی از بزرگترین و جذاب ترین کشور ها در حوزه ی گردشگری است. ویژگی ها و شرایط آب و هوایی، تاریخی و فرهنگی متنوع همه ساله گردشگران را از همه جای دنیا برای بازدید ار کشور فرانسه جذب میکند. تور فرانسه 99 این امکان را به راحتی برای شما فراهم میکند.

نگاه کلی تور فرانسه 99

تور فرانسه با ورود به شهر نور ها و عروس شهر های اروپایی یعنی پاریس آغاز میشود. اقامت در این شهر زیبا را با بازدید از برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای و قدم زدن در خیابان شانزه لیزه تا ابد به یادگار میسپارید. در محله مونت مار طعم قهوه فرانسوی را در کافه های زیبا و دنج آنجا میچشید و از زیبایی های یک محله قدیمی و تاریخی لذت میبرید.

پاریس گردی در تور فرانسه 99

شهر پاریس را ابتدا باید بشناسید. باید بدانید که دقیقا کدام منطقه اش را میخواهید ببینید و چطور آن را کشف کنید. پاریس شهر بسیار بزرگی است و به 20 منطقه تقسیم شده است.
از جذاب ترین، زیبا ترین و عاشقانه ترین مکان های شهر پاریس که کمتر به آنها پرداخته شده
جزیره ای در رودخانه سن. Ile saint -louis
قدیمی ترین و رومانتیک ترین میدان پاریس.place des Vosges
پل الکساندر سوم بدون شک از زیبا ترین دیدنی های شهر پاریس است که در بسیاری از فیلم ها به نمایش در آمده است.

شما با مراجعه به سایت آذر بال و اطلاع از قیمت تور ها و نوع کیفیت ارائه شده برای هتل ها، پرواز ها و خدمات متنوع دیگر  برای تور فرانسه 99 میتوانید بهترین انتخاب را برای سفری راحت، با کیفیت و ماندگار داشته باشید.

ویزای تور فرانسه
ویزای تور فرانسه

سوالات متداول در مورد تور فرانسه 99

برای خرید تور فرانسه از چه مدت قبل باید اقدام کنیم؟

برای خرید تور فرانسه حدودا بین یک تا سه ماه قبل از سفر باید اقدام کنید. با توجه به این که برای سفر به فرانسه نیازمند ویزا هستید باید حدود بیست و یک روز کاری یا حتی بیشتر را برای گرفتن ویزا در نظر بگیرید.

شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزای تور فرانسه به چه شکل است؟

برای سفر به فرانسه کشور عشق نیاز به دریافت ویزای شینگن دارید. برای اطلاع از شرایط و مدارک لازم برای دریافت ویزای شینگن به لینک زیر مراجعه کنید.

 

پاریس گردی در تور فرانسه 99
تور فرانسه 99

ضمانت نامه تور فرانسه چگونه است؟

میزان ضمانت با توجه به مدارک شما مشخص خواهد شد. این ضمانت برای تور های اروپا از جمله تور فرانسه حداقل پنجاه ملیون تومان و حد اکثر دویست ملیون تومان است.

آیا تمام تور هایی که در لیست فرانسه هستند از سفارت فرانسه ویزا میگیرند؟

در تور هایی که مقصد آن ها فقط کشور فرانسه است، مراحل دریافت ویزا از سفارت فرانسه انجام میشود. اما برای تور های ترکیبی فرانسه همیشه ویزای شما از سفارتی اخذ میشود که شهر ورود تور به آن کشور است.

آیا در تور فرانسه فقط از شهر های مشخص شده میتوان بازدید کرد؟

بله. در زمان ورود به کشور فرانسه تورلیدر پاسپورت شما را میگیرد و شما نمیتوانید از شهر دیگری بازدید کنید. در صورتی که میخواهید از تمام شهر ها فرانسه بازدید کنید، تور دور فرانسه بهترین گزینه است.

در تور فرانسه  99 از کدام شهر بازدید میشود؟

در تور های فرانسه با توجه به انتخاب شما ممکن است بازدید های متفاوتی داشته باشید. به طور کلی در تور فرانسه، فقط از شهر زیبای پاریس بازدید میشود. اما در تور های ترکیبی ممکن است از شهر هایی مانند استاسبورگ، نیس، نانت، بوردو و … بازدید داشته باشید.

در صورت ریجکت شدن، تا چه مدت نمیتوانیم برای ویزای شینگن اقدام کنیم؟

شانس مجدد شما برای دریافت ویزای شینگن پس از ریجکت شدن بسیار پایین است. شما باید حدودا بعد از دو سال از ریجکت شدن دوباره اقدام نمایید.

شهر زیبای پاریس
شهر زیبای پاریس

فاصله ی هوایی بین ایران و فرانسه در تور فرانسه چند ساعت است؟

در پرواز مستقیم به سمت فرانسه زمان رسیدن حدودا پنج ساعت و چهل و پنج دقیقه است. همچنین در پرواز های غیر مستقیم، زمان رسیدن بستگی دارد به توقف هواپیما در پایتخت کشوری که با آن ایرلاین سفر میکنید.

دلیل اختلاف قیمت تور های مشابه در تور فرانسه چیست؟

اختلاف قیمت تور ها به خاطر سود آژانس های مسافرتی و کار گزاران Tour France و خدمات متفاوتی است که این تور ها ارائه میدهند.

تفاوت تور انفرادی و گروهی تور فرانسه چیست؟

در تور انفرادی ویزا به صورت انفرادی دریافت میشود. شما تور لیدر ندارید و تمامی گشت ها و سفر های شهری توسط خودتان انجام میشود.
اما در تور گروهی، ویزا به صورت گروهی است. کلیه گشت ها و سفر های شهری با همراهی تور لیدر و به صورت گروهی انجام میپذیرد.

بهترین زمان تور فرانسه چه زمانی است؟

بهترین زمان برای سفر به این کشور فصل بهار و پاییز است. البته فرانسه در فصل تابستان به علت روز های طولانی و نور آفتاب در میان گردشگران اروپایی بسیار محبوب است.

ویزای شینگن
شینگن

بهترین هتل های تور فرانسه برای اقامت کدام هستند؟

از بهترین راه ها برای انتخاب هتل مناسب در فرانسه نظرات مسافران قبلی است.
لیست برترین هتل های فرانسه را در سایت مشاهده کنید.

چطور باید به فرانسه سفر کنیم؟

سریع ترین و راحت ترین راه سفر به اروپا از طریق پرواز است. از ایران به کشور فرانسه نیز پرواز مستقیم وجود دارد.

در تور فرانسه از چه وسیله ای برای جابجایی میشود استفاده کرد؟

حمل و نقل عمومی کشور فرانسه بسیار پیشرفته است اکثر شهر های بزرگ فرانسه خطوط مترو دارند و در تمام شهر ها تاکسی و اتوبوس در دسترس است. همچنین در برخی شهر ها امکان اجاره دوچرخه و ماشین شخصی نیز وجود دارد.

آیا در Tour France نیاز است سیمکارت تهیه کنیم؟

در اغلب نقاط شهری و توریستی فرانسه دسترسی به اینترنت وجود دارد. در صورتی که نیازدارید در تمامی ساعات اینترنت داشته باشید بهتر است سیمکارت تهیه کنید.

در سفر به فرانسه چه سیمکارتی بخریم؟

Free mobile
Orange
SFR
Bouygues
اورنج بزرگترین اپراتور فرانسه است.

اجاره خودرو در فرانسه به چه شکل است؟

بهترین زمان تور فرانسه
بهترین زمان تور فرانسه

اجاره خودرو نیاز به کردیت کارت دارد و به عنوان ضمانت گرفته میشود. کارت اعتباری یا دبیت کارت مورد قبول نیست. برای اجاره خودرو باید حداقل بیست ویک سال و گواهینامه بین المللی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *