رزرو تور قشم در ماه رمضان

رزرو تور قشم در ماه رمضان

ماه رمضان یکی از ماههایی است که بسیاری از افراد مسلمان در این ماه روزه می گیرند و در هنگام اذان مغرب افطار میکنند. در قشم شما می توانید بعد از افطار به تفریح بپردازید و از آنجایی که در غروب و شب هنگام جزیره قشم آب و هوای این جزیره بسیار خوب می باشد شما می توانید به راحتی به گشت و گذار بپردازید و همچنین بعد از افطار برنامه های بسیار شاد و مفرحی برای شما وجود خواهد داشت که اگر مایل هستید از آنها استفاده کنید می بایست رزرو تور قشم در ماه رمضان را انجام دهید.

آب و هوای قشم در این موقع از سال رو به گرما می رود و توریست ها و گردشگران نمی توانند به راحتی به گشت و گذار بپردازند و این باعث می شود که نتوانید در روز ها به بیرون بروید. البته در این ماه که همه روزه میگیرند بیشتر مغازه ها و تفریحگاه ها بسته می باشد و نمی توان از آنها استفاده کرد اما اگر از تور قشم استفاده کنید، می توانید به مکان هایی بروید که برای مسافران طراحی شده اند؛ همانطور که میدانید روزه برای مسافر واجب نیست.

قشم در ماه رمضان چگونه است؟

قشم در ماه رمضان حال و هوای خاص خودش را دارد، البته هر موقع صحبت از قشم می شود بحث آب و هوا پیش می آید چرا که در بعضی از فصل های سال است که آب و هوای این جزیره مطلوب می باشد. اگر ماه رمضان در این فصل ها باشد زیاد به روزه داران فشار وارد نمی شود چرا که شدت گرما بسیار کمتر است و آب و هوای جزیره خنک می شود اما امسال ماه رمضان در اردیبهشت می باشد.

در اردیبهشت بیشتر مناطق ایران دارای آب و هوای مطلوب می باشد و هوای جزیره قشم هم رو به گرما می رود اما گفتنی است که در این جزیره هنگامی که هوا رو به گرما می رود بیشتر کسب و کار ها از شب شروع می شود تا صبح باز هستند و مردم بیشتر اوقات در شب به گشت و گذار می روند که این امر موجب می شود تا حال و هوای خاصی داشته باشد.

قشم-در-ماه-رمضان-چگونه-است-؟
قشم در ماه رمضان سرگرمی های بسیار زیادی دارد

با رزرو تور قشم در ماه رمضان می توانید از این فرصت استفاده کنید و از حال و هوای این جزیره در ماه رمضان لذت ببرید. ماه رمضان برای مسلمانان بسیار اهمیت دارد و در آخر این ماه هم عید فطر است که بزرگترین عید مسلمانان است و همین باعث می شود تا در این ماه مخصوصا بعد از افطار برنامه های شادی برای مسافران برگزار شود.

گشت و گذار در ماه رمضان در جزیره قشم

همانطور که گفته شد در ماه رمضان در قشم برنامه های بسیار متنوعی برای شما در نظر میگیرند اما اکثر این برنامه های تفریحی در شب خواهد بود. قبل افطار و بعد افطار از زمان هایی می باشد که بسیاری از جشن ها در این زمان گرفته می شود. شما می توانید تور قشم را رزرو کنید و از این برنامه ها استفاده کنید. برنامه هایی که برای مسافران در نظر گرفته می شود عبارت اند از جنگ های خنده، موسیقی زنده، بازدید از مکان های دیدنی، افطار به همراه افراد محلی و….

گشت-و-گذار-در-ماه-رمضان-در-جزیره-قشم
گشت و گذار در جزیره قشم

بیشتر این مراسم ها و جشن ها و تفریح ها در هنگام افطار برگزار می شوند. در افطار به همراه افراد محلی می توانید به خانه این افراد بروید و در آن جا افطاری میل کنید. این ماه به ماه مهمانی خدا مشهور می باشد و به همین دلیل در هنگام افطار شما می توانید از بهترین غذا ها استفاده کنید. همچنین بعد از اینکه افطار را میل کردید، می توانید شروع به گشت و گذار کنید.

این جزیره دارای مکان های دیدنی فراوانی می باشد که بیشتر آنها مکان های طبیعی هستند. یکی از مکان های دیدنی که می توانید بعد از افطار از آن دیدن کنید جزیره هنگام است. سنگ های ساحل این جزیره در شب نوری از خود ساطع میکنند که در شب بسیار زیبا است و بسیاری از گردشگران برای بازدید از سواحل این جزیره به قشم سفر میکنند. همه ی این ها را می توانید با رزرو تور قشم در ماه رمضان تجربه کنید.

هزینه تور قشم در ماه رمضان

هزینه تور قشم امروزه چیزی بین 2 تا 5/2 میلیون تومان برای هر نفر می باشد اما اگر از رزرو تور قشم در ماه رمضان استفاده کنید می توانید از تخفیف بهره مند شوید. هزینه تور قشم بستگی به توری دارد که شما انتخاب میکنید و بنا به خواسته های مسافران تور های مختلفی هم برای شما وجود دارد که می توانید متناسب با بودجه خود یکی از آن را انتخاب کنید.

البته هزینه بلیط و رزرو هتل را باید در نظر گرفت و برای اینکه هزینه های تور پایین بیاید می توانید از راه های زمینی اقدام به سفر کنید یا اینکه هتل خود را در یک سطح دیگر انتخاب کنید.

هزینه-تور-قشم-در-ماه-رمضان
مکان های دیدنی قشم
سخن آخر

قشم جزیره ای بسیار زیبا می باشد که در جنوب کشور قرار و دارا دیدنی های بسیار زیادی است. در ماه رمضان این جزیره دارای حال و هوای متفاوتی است و برای سفر بسیار مناسب می باشد. از آنجایی که ماه رمضان در اردیبهشت شروع می شود و هوا در این ماه رو به گرما می رود آب و هوای جزیره قشم نیز گرم می شود و مردم برای تفریح کردن و گشت و گذار در شب به بیرون می روند.

این جزیره برنامه های بسیار خوبی در ماه رمضان برای مسافران در نظر دارد که می توانید با رزرو تور قشم در ماه رمضان از آنها استفاده کنید و بیشتر این برنامه ها قبل و بعد از افطار می باشند.

سوالات متداول رزرو تور قشم در ماه رمضان

  1.   ماه رمضان در قشم چگونه است؟
    ماه رمضان در قشم حال و هوای بسیار متفاوت دارد و در این ماه بیشتر کسب و کار ها تا صبح باز خواهند بود و بیشتر مردم در شب و تا اوایل صبح بیرون می مانند و به گشت و گذار می روند.
  1.   برنامه های قشم برای ماه رمضان چیست؟
    از برنامه های ماه رمضان می توان به جنگ های خنده، اجرای موسیقی زنده، بازدید از مکان های دیدنی و افطار با افراد محلی اشاره کرد.
  1.   هزینه تور قشم در ماه رمضان چیست؟
    هزینه تور قشم امروزه 2 تا 5/2 میلیون تومان می باشد اما این رقم در ماه رمضان ممکن است که کمی کاهش داشته باشد و برای اطلاع بیشتر از قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *