جاهای دیدنی قشم در زمستان

معرفی جاهای دیدنی قشم در زمستان

قشم یکی از جزیره های بسیار زیبای کشور ایران می باشد. زیبایی به قدری در این جزیره چشم نواز است که انگار خدا این جزیره را نقاشی کرده است. سفر به قشم می تواند با راه های مختلفی همراه باشد. بسیاری ترجیح می دهند به صورت شخصی با ماشین و یا اتوبوس به سفر داشته باشند. برخی هم ترجیح می دهند با تور به وسیله هواپیما سفر به این جزیره را تجربه کنند. این مسئله کاملا سلیقه ای است و بستگی به میزان بودجه ای دارد که شما برای این سفر تعیین کرده اید. آب و هوای قشم به دلیل اینکه در جنوب کشور قرار دارد بسیار شرجی و گرم می باشد. به همین دلیل بهترین زمان سفر به این جزیره در زمستان می باشد. بهتر است از جاهای دیدنی قشم در فصل زمستان دیدن فرمایید.

به طور کلی سفر به جزیره قشم یکی از لذت بخش ترین سفرهایی می تواند باشد که افراد تجربه می کنند. اما بهتر است جاهای دیدنی قشم را بلد باشید تا در صورتی که تصمیم داشتید به صورت شخصی به این جزیره سفر کنید از آنجا دیدن کنید و لذت ببرید. پس ادامه این مطلب را از دست ندهید تا جاهای دیدنی قشم را برای شما بازگو کنیم.

دره ستارگان

دره ستارگان یکی از منطقه های دیدنی و جذاب جزیره قشم می باشد که هر ساله گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. فرسایش شن‌ها و صخره‌ها در طی سالیان دراز، در ضلع جنوب شرقی جزیره قشم، دره‌ای را پدید آورده که امروزه با نام دره ستارگان شناخته شده است. این دره زیبا و پهناور بخشی از ژئوپارک و جاهای دیدنی قشم محسوب می‌شود و افسانه‌های فراوانی را در دل خود جای داده است.

دره ستارگان
دره ستارگان جزیره قشم

تنگه چاهکوه

این تنگه زیبا در نزدیکی روستای چاهوی شرقی قرار گرفته است. یکی از محبوب ترین و بهترین جاهای دیدنی قشم محسوب می شود. این تنگه به دلیل فرسایش سنگ های رسوبی ایجاد شده است. عمق این تنگه نیز 100 متر می باشد. اگر جزو افرادی هستید که علاقه زیادی به ماجراجویی دارید حتما به این مکان زیبا در جزیره قشم سر بزنید.

جنگل های حرا یکی از جاهای دیدنی قشم

جنگل های حرا نیز یکی از بهترین جاهای دیدنی قشم محسوب می شود. این جنگل زیبا در سمت غرب جزیره قشم قرار گرفته است. قدمت جنگل های حرا حدود 40 میلیون سال می باشد. یکی از بهترین مکان های دیدنی در این جزیره محسوب می شود. درختان این جنگل در آب شور رشد می کنند. این جنگل زیستگاه بسیار مناسبی برای پرندگان مهاجر نیز می باشد. یکی از بهترین خصوصیات این جنگل ها در زمان مد دریا می باشد. در چنین مواقعی تمامی درختان در آب فرو می روند. که یک منظره خارق العاده به وجود می آید. سالانه تعداد زیادی از توریست ها و گردشگران برای دیدن این جنگل های زیبا به جزیره قشم سفر می کنند.

غار نمکدان

یکی دیگر از بهترین جاهای دیدنی قشم بدون شک غار نمکدان می باشد. این غار یکی از طولانی ترین غارهای جهان محسوب می شود. سقف زیبا این غار با قندیل های مرمرین نمکی پوشیده شده است. برای رفتن به داخل این غار باید از چراغ قوه استفاده کنید. بدون شک این غار یکی از بهترین مکان های گردشگری در جزیره قشم می باشد.

غار نمکدان
نمایی از غار نمکدان قشم

قلعه نادری از جاهای دیدنی قشم

یکی از بهترین جاهای دیدنی قشم بدون شک قلعه نادری می باشد. این قلعه زیبا در روستای لافت قرار دارد. قدمت این قلعه 250 سال می باشد. در ساخت قلعه نادری از مصالحی همچون سنگ و خشت استفاده شده است. با بازدید از این قلعه با معماری دوره نادر شاهی نیز آشنا خواهید شد.

ژئوپارک

یکی از خاص ترین و بهترین جاهای دیدنی قشم بدون شک ژئو پارک قشم می باشد. با خرید تور قشم آذربال به راحتی می توانید از تمامی مکان های دیدنی این جزیره لذت ببرید. ژئو پارک توسط یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است. به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین مکان ها دیدنی در این جزیره می باشد. در کنار عزیزانتان لحظات شادی را در این پارک سپری خواهید کرد.

ژئوپارک
نمایی از ژئوپارک
سخن پایانی

یکی از بهترین مکان های دیدنی در ایران بدون شک جزیره قشم می باشد. جاذبه های تاریخی و گردشگری منحصر به فردی در این جزیره زیبا قرار دارد. در این مطلب با بهترین جاهای دیدنی قشم به طور کامل آشنا شدید. اگر به دنبال مقصدی زیبا برای سفر می گردید. تور قشم را از دست ندهید. شما می توانید از سایت آذربال تورهای قشم را مشاهده کنید و به جاهای دیدنی قشم سر بزنید.

سوالات متداول جاهای دیدنی قشم در زمستان

  1. بهترین زمان سفر به جزیره قشم چه زمانی می باشد؟
    آب و هوای قشم به دلیل اینکه در جنوب کشور قرار دارد بسیار شرجی و گرم می باشد. به همین دلیل بهترین زمان سفر به این جزیره در زمستان می باشد. بهتر است از جاهای دیدنی قشم در فصل زمستان دیدن فرمایید.
  2. خصوصیات دره ستارگان در جزیره قشم به چه صورت است؟
    این دره در جنوب جزیره قشم قرار دارد. در اثر ایجاد فرسایش به دلیل آب های سطحی و همچنین رگبار ها این دره منحصر به فرد به وجود آمده است. با رفتن به این دره زیبا مطمئنا شگفت زده خواهید شد و در کنار دوستان و عزیزانتان لحظات شادی را در این دره سپری خواهید کرد.
  3. ژئوپارک کجاست؟
    یکی از خاص ترین و بهترین جاهای دیدنی قشم بدون شک ژئو پارک قشم می باشد. ژئو پارک توسط یونسکو نیز به ثبت جهانی رسیده است. به طور کلی می توان گفت یکی از بهترین مکان ها دیدنی در این جزیره می باشد. در کنار عزیزانتان لحظات شادی را در این پارک سپری خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *