تور وان زمینی با اتوبوس vip

تور وان زمینی با اتوبوس vip

وان یکی از شهر های مرزی ترکیه می باشد که بسیار به ایران و مرز کشورمان نزیدیک می باشد. اگر از افراد علاقه مند به سفر به کشور ترکیه هستید باید بگوییم که یکی از شهر هایی که می توانید به راحتی به آن سفر کنید شهر وان ترکیه می باشد در این شهر می توانید با استفاده از امکاناتی که برای شما قرارداده شده است به شادی و تفریح بپردازید. برای اینکه بتوانید به این شهر سفر کنید می توانید از تور وان زمینی با اتوبوس vip استفاده کنید که خیلی کم هزینه می باشد و شمامی توانید به راحتی به این جزیره سفر کنید.

از آن جایی که این شهر بسیار به مرز ایران نزدیک می باشد بسیاری از افراد هستند که این کار را انجام می دهند و با اتوبوس به این شهر سفر میکنند. این شهر یکی از بهترین مقصد ها برای مسافرت می باشد مخصوصا الان که در نزدیکی فصل بهار و نوروز می باشد، تور وان می تواند شمارا به یک سفر رویای برد.

اتوبوس های vip برای سفر به ترکیه

هرگاه صحبت از سفر با اتوبوس های vip یا ویژه می شود نا خود آگاه بسیاری از افراد یاد یک سفر کسل کننده می افتند اما در این رابطه باید بگوییم که اتوبوس های امروزی بسیار پیشرفته تر شده اند و بسیار راحت می باشند. شما می خواهید در این سفر حداقل چند روز در راه باشید البته اگر قصد سفر به وان از تهران را دارید. ما باید به شما بگوییم که با استفاده از تور وان زمینی با اتوبوس vip هیچگاه خستگی سفر در بدن شما نخواهد ماند.

اتوبوس های vip
اتوبوس vip برای سفر های خارجی

در این اتوبوس ها از آنجایی که راه طولانی را در پیش رو دارید همه ی امکانات فراهم می باشد و شما می توانید هر زمانی که خواستید از انها استفاده کنید. همچنین این اتوبوس ها در مکان هایی مخصوص می ایستند و هر چند ساعت یک بار می توانید یک هوایی تازه کنید و از سرویس بهداشتی و رستوران استفاده کنید. بنابراین این فکر را که با استفاده از اتوبوس خسته می شوید را از سرتان بیرون کنید. در عوض شما به راحتی به این شهر سفر کرده اید و به یک کشور دیگر رفته اید و بسیاری از مکان های تازه برای شما وجود دارد که آنها را کشف کنید.

شهر وان ترکیه

شهر وان ترکیه یکی از شهر های بسیار زیبا می باشد. این شهر نسبت به شهر های دیگر ترکیه مقیاس کوچک تری دارد اما دارای تاریخ بسیار زیادی می باشد که می توانید با استفاده از دیدن مکان های تاریخی به گشت و گذار بپردازید.

شهر وان ترکیه
شهر وان بسیار زیبا

از آنجایی که این شهر دارای سالن های بزرگ اجتماعات می باشد هر ساله در نوروز جشن های زیادی برگذار می شود و از انجایی که در نزدیکی عید هستیم می توانید با استفاده از این تور به این شهر زیبا سفر کنید و از برنامه هایی که در تور وان برای شما تدارک دیده شده است استفاده کنید.

چگونه می توان با اتوبوس به شهر وان رفت؟

برای اینکه بتوانید با اتوبوس به شهر وان سفر کنید می توانید از تور وان زمینی با اتوبوس vip استفاده کنید. برای اینکار شما می توانید از شهر های تهران و تبریز مقصد حرکت خودرا انتخاب کنید و بعد از آن تنها در اتوبوس مینشینید تا زمانی که به وان ترکیه برسید. از آنجایی که فاصله این شهر تا تبریز حدود 8 هزار کیلومتر می باشد می توان گفت که شما برای طی کردن این مسافت حدود دو روز در راه خواهید بود.

چگونه می توان با اتوبوس به شهر وان رفت؟
اتوبوس مسافرتی vip

اگر می خواهید این مسافت برای شما کمتر باشد می توانید از راه های دیگر اقدام کنید اما این را بدانید که برای استفاده از راه های دیگر نیاز است که هزینه های بیشتری بپردازید بنابر این بهترین راه و به صرفه ترین راه برای سفر به وان ترکیه استفاده از تور وان زمینی با اتوبوس vip می باشد که هم هزینه کمتری دارد هم می توانید به راحتی این سفر را انجام دهید. یکی از راه هایی که می توانید این سفر را انجام دهید این است که این تور را رزرو کنید. با رزور کردن این تور می توانید از تخفیف هم برخوردار شوید.

همچنین برای اینکه بتوانید با اتوبوس vip سفر کنید می توانید از آژانس های مسافرتی این کار را انچام دهید حتی می توانید به ترمینال بروید و بلیط اتوبوس را تهیه کنید اما این را در نظر داشته باشید که اگر بلیط را خودتان خریداری کنید دیگر نمی توانید از تور استفاده کنید.

هزینه تور وان با اتوبوس vip

همانطور که گفتیم هزینه سفر با اتوبوس بسیار کمتر از راه های دیگر می باشد و در این صورت شما هم به یک کشور خارجی سفر کرده اید وهم اینکه هزینه بسیار کمتری پرداخت کرده اید. بنابر این می توانید هزینه های دیگر را در شهر وان برای خوشگذرانی استفاده کنید. اگر میخواهید از تور وان زمینی با اتوبوس vip استفاده کنید باید به شما بگوییم که برای 4 شب چیزی حدود 2 میلیون برای شما در می اید که این مبلغ به نسبت سایر راه ها بسیار منصفانه می باشد.

هزینه تور وان با اتوبوس vip
هزینه سفر با اتوبوس vip مناسب است

اگر بخواهید از راه هوایی استفاده کنید می بایست دو برابر مبلغ را بپچردازید، بنابراین ما به شما تور زمینی وان با اتوبوس را پیشنهاد میکنیم. قیمت هایی که در بالا به ان اشاره کردیم ممکن است تغییر کنند برای همین اگر میخواهید اطلاع دقیقی از قیمت ها داشته باشید می بایست با ما تمای حاصل کنید.

سخن پایانی

تور وان زمینی با اتوبوس vip یکی از بهترین راه ها می باشد که به یک کشور خارجی سفر کنید و کمترین هزینه را بپردازید اما در مقابل از مزایای خوبی بهرهمند شوید. مزایایی که این نوع سفر برای شما دارند بسیار زیاد می باشد و اگر می خواهید از این تور استفاده کنید باید بگوییم که شما دو راه در پیش رو دارید یکی از این راه ها سفر از تهران می باشد که می بایست اول به تبریز بروید و راه دوم سفر از طریق خوی می باشد که در هردوی این راه ها می توانید سریع تر از قطار به مقصد خود برسید.

سوالات متداول تور وان زمینی با اتوبوس vip

  1. با استفاده از اتوبوس چه مقدار در راه وان خواهیم بود؟
    با استفاده از اتوبوس های vip شما تنها 1 تا 2 روز در راه خواهید بود و می توانید با استفاده از آنها به راحتی این کار را انجام دهید.
  2. اتوبوس های vip وان دارای چه امکاناتی هستند؟
    اتوبوس های vip دارای بهترین امکانات می باشند، این اتوبوس ها دارای تلوزیون برای پخش فیلم و بازی، شارژر، صندلی بسیار راحت، یخچال و… می باشند و حتی به شما میان وعده هم می دهند.
  3. هزینه استفاده از تور زمینی وان با اتوبوس چقدر می باشد؟
    هزینه استفاده از این تور چیزی حدود 2 میلیون تومان می باشد اما برای اطلاعات بیشتر می توانید باما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *