تور وان از خوی

تور وان از خوی آذربایجان

شهرستان خوی در استان آذربایجان واقع شده است و بسیار به مرز ایران و ترکیه نزدیک می باشد. این شهرستان یکی از شهر های دیدنی این استان محسوب می شود به طوری که بیشتر مسافرانی که میخواهند به ترکیه سفر کنند از خوی این کار را انجام می دهند. این شهر بسیار دارای قدمت تاریخی بسیار زیادی می باشد و خود آن دارای مکان های تاریخی بسیار زیاد است اما کسانی که میخواهند به وان ترکیه سفر کنند می توانند از تور وان از خوی استفاده کنند و ابتدا به این شهر بروند و از آن جا به صورت زمینی به شهر وان سفر کنند.

شهر وان ترکیه دارای مکان های تاریخی بسیار زیاد می باشد به طوری که می توانید با استفاده از تور وان از این مکان ها دیدن کنید. این شهر دارای موقعیت استراتژیک می باشد و قدمت آن بسیار زیاد است و به همین دلیل مکان های تاریخی در شهر وان بسیار زیاد هستند.

اگر میخواهید به این شهر زیبا و دوستداشتنی سفر کنید و می خواهید این کار را زمینی انجام دهید باید بگویم که می بایست ابتدا به شهر خوی در آذربایجان غربی بروید و سپس از آنجا به به شهر وان بروید.

نحوه تور وان از خوی ترکیه

نحوه سفر به شهر خوی و سپس به وان ترکیه به این صورت است که اگر شما در شهرهای مختلف دیگر قرار دارید ابتدا باید خود را به شهر خوی برسانید این کار را می توانید با استفاده از هواپیما یا قطار و اتوبوس انجام دهید. اگر از شهر های دور می خواهید این کار را انجام دهید باید بگوییم که بهتر است از هواپیما استفاده کنید تا سریع تر به شهر خوی برسید. تور وان از خوی بسیار مناسب خواهد بود چرا که می توانید از تمامی شهر ها این سفر را انجام دهید.

بعد از این که به شهر خوی رسیدید می بایست با استفاده از اتوبوس هایی که به شهر وان میروند این سفر را انجام دهید ام قبل از این کار باید از مرز رد شوید که رد شدن از مرز ممکن است چند ساعتی طول بکشد.

نحوه تور وان از خوی ترکیه
راه های هوایی سفر به وان ترکیه

اما اگر مرز خلوت باشد می توانید تا نیم ساعت کار های مرزی خود را انجام دهید و به شهر وان بروید. حتما مدارک خروج از کشور را باید داشته باشید. بعد از این که مدارک خود را تحویل دادید و اجازه خروج از کشور برای شما صادر شد می توانید با همان اتوبوس های مخصوص به شهر وان بروید.

سفر از خوی به وان با خودروی شخصی

اگر دوست ندارید که از اتوبوس استفاده کنید یا اینکه می خواهید در سفر خود راحت باشید و هر کجا که دلتان خواست بروید می توانید در تور وان از خوی با استفاده از کاپوتاژ پلاک خودروی شخصی خود وارد کشور ترکیه شوید. فقط کافی است که قبل از سفر پلاک بین المللی دریافت کنید تا بتوانید به راحتی با اتومبیل خود به شهر وان ترکیه سفر کنید.

سفر به وان با خودرو شخصی از خوی این مزیت ها را هم دارد که می توانید از راه های مختلف به شهر وان سفر کنید. مناظر در این سفر بسیار زیبا هستند و این سفر برای شما بسیار لذت بخش خواهد بود.

سفر از خوی به وان با خودروی شخصی
سفر به وان با استفاده از خودروی شخصی

سفر از خوی به وان با قطار

همانطور که گفتیم سفر از خوی راه های مختلفی نیز دارد و شما می توانید از راه های مختلف این کار را انجام دهید، یکی از همین راه ها سفر زمینی با قطار می باشد.

برای تور وان از خوی می توانید با استفاده از قطار به شهر خوی بروید یا اینکه ابتدا به شهر خوی بروید و سپس وارد قطار شوید و بلیط آن را تهیه کنید. بعد از این که وارد قطار شدید، قطار به سمت وان ترکیه حرکت میکند اما در ایستگاه مرزی توقف میکند تا مدارک خروج از مرز توسط مرزبانان بررسی شود. این کار ممکن است چند ساعتی وقت شما را بگیرد اما اگر مرز بسته باشد می توانید در عرض نیم ساعت عبور از مرز را انجام دهید.

هزینه سفر به وان از خوی

برای سفر به وان از خوی می توانید هزینه بسیار پایین تری را پرداخت کنید، چرا که مسافت سفر به وان از خوی بسیار کمتر می باشد و بنابراین می توانید هزینه پایین تری را پرداخت کنید. همچنین راه های مختلفی برای این کار وجود دارد که هرکدام را که راحتید می توانید انتخاب کنید.

هزینه سفر به وان از خوی
سفر به وان از خوی هزینه دارد

بیشتر افراد برای سفر به وان از تور وان از خوی استفاده می کنند و این کار را از راه های زمینی انجام می دهند. هزینه سفر زمین با قطار از خوی چیزی حدود 3 تا 4 میلیون تومان برای شما تمام می شود اما به دلیل اینکه مدام مرز ها باز و بسته می شود و علت آن ویروس کرونا می باشد نمی توان یک قیمت دقیق داد، اما قیمت حدودی این سفر را یم توان همان حولو هوش 3 تا 4 میلیون تومان با قطار در نظر گرفت هر چند که می توانید از وسیله شخصی استفاده کنید و هزینه های خود را پایین تر بیاورید.

سخن آخر

سفر راحت به یک کشور خارجی می توان بسیار لذت بخش باشد اما اینکه بدانید چگونه این سفر را انجام دهید هم یک نوع مزیت به حساب می آید. شهر وان بسیار شهر زیبا و قدیمی است و تا اکنون مسافران بسیار زیادی را به همراه داشته است و شما می توانید با سرچ در اینترنت زیبایی ها و جاذبه های گردشگری شهر وان را ببینید.

تور وان از خوی یکی از تور های بسیار رات به شما می رود که در آن ابتدا به شهر خوی آذربایجان غربی سفر می کنید و سپس از آنجا با استفاده از قطار یا اتوبوس به شهر وان می روید. این سفر بسیار لذت بخش خواهد بود چرا که در مدت کوتاهی می توانید این کار را انجام دهید.

سوالات متداول تور وان از خوی

  1. سفر به وان از خوی چگونه است؟
    سفر به وان از شهر خوی بسیار راحت می باشد و می بایست ابتدا به خوی بروید و از آنجا با قطار و اتوبوس به شهر وان سفر کنید.

  2. از چه راه هایی می توان از خوی به وان رفت؟
    برای سفر از خوی می بایست یا قطار یا اتوبوس و یا اتومبیل شخصی را استفاده کنید که ما به شما سفر با قطار را پیشنهاد میکنیم.

  3. هزینه مسافرت به وان از خوی چقدر است؟
    این هزینه بستگی به این دارد که از چه راهی اقدام به سفر کنید و معمولا اگر بخواهید از راه های زمینی به این شهر سفر کنید باید بگوییم که 3 تا 4 میلیون تومان برای شما تمام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *