تور قشم ارزان فروردین 1400

تور قشم ارزان فروردین 1400

قشم یکی از زیبا ترین جزیره ها می باشد و بسیاری از افراد آن را با جزیره کیش مقایسه میکنند. این جزیره در حال حاضر پهناور ترین جزیره ایران می باشد و دارای زیبایی های طبیعی بسیاری نیز می باشد و شما می توانید با استفاده از تور قشم ارزان فروردین 1400 به این جزیره سفر کنید و از زیبایی های آن دیدن کنید.

این جزیره بسیار ارزان تر از جزیره کیش می باشد و شما می توانید بسیاری از اجناس را در این جزیره بخرید که قیمتشان نسبت به کیش بسیار ارزان تر می باشد. همچنین جزیره قشم دارای تمامی تفریحاتی که در کیش هستند نیز است ولی قیمت استفاده از این تفریحات بسیار ارزان تر می باشد وشما برای اینکه بتوانید از این تفریحات استفاده کنید می بایست از تور قشم استفاده کنید.

در این جزیره مناظر دیدنی طبیعی بسیار زیبایی قرار دارد که هر ساله بسیاری از توریست ها به خاطر همین مناظر سفر به قشم را به مکان های دیگر ترجیح می دهند.

تور قشم در ماه فروردین

ماه فروردین یکی از ماه هایی می باشد که در آن بسیاری از افراد به سفر کردن و گشت و گذار می پیردازند و به مناطق مختلف سفر میکنند که باید به شما بگوییم قشم یکی از مقاصد گردشگری در این ماه می باشد و بسیاری از افراد در این ماه سفر به قشم را انتخاب میکنند. در نظر داشته باشید که دیگر در این ماه آب و هوای جزیره قشم رو به گرما می رود و رفته رفته گرم تر می شود.

تور قشم در ماه فروردین
شترسواری در تور قشم

همچنین در این ماه به مناسبت سال نو تدابیری اندیشیده میشود و برنامه های مرفهی برای شما در نظر گرفته می شود که می توانید از آنها استفاده کنید و لذت ببرید. در این ماه ویژه شما می توانید از بسیاری از تفریحات این جزیره استفاده کنید ولی هزینه کمتری را پرداخت کنید. از همین رو تور قشم ارزان فروردین 1400 برای شما در نظر گرفته شده است و مجموعه خوبی از امکانات برای شما می باشد.

امکانات تور قشم در فروردین

امکاناتی که در این ماه برای شما در نظر گرفته شده است، بسیار جالب و هیجیان انگیز می باشند. در این ماه می توانید از کنسرت ها و جنگ های خنده استفاده کنید که بسیار جالب می باشند و می تواند لحظات بسیار شادی را برای شما و خانواده تان رقم بزند. از امکانات دیگر این تور می توان به این اشاره کرد که می توانید از تفریحات آبی و خاکی این جزیره استفاده کنید. همانطور که گفتیم تفریحات این جزیره نیز مانند کیش می باشد و تفریحات بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته شده است.

کشتی شکسته قشم
اماکن دیدنی جزیره قشم

از دیگر امکانات می توان به هتل های تور قشم ارزان فروردین 1400 اشاره کرد که از هتل های درجه یک می باشند و امکانات آنها بسیار خوب است و تنها قیمت انها می باشد که پایین است. این هتل ها 2 تا 3 ستاره میباشند و مخصوص همین تور هستند.

شما می توانید در این تور از بهترین خطوط هوایی با ارزان ترین قیمت استفاده کنید یا اینکه از راه های زمینی سفر به قشم را تجربه کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

راه های رزرو تور قشم فروردین 1400

برای اینکه تور قشم ارزان فروردین 1400 را دریافت کنید می توانید از آژانس های مسافرتی اقدام کنید یا اینکه این تور را از اینترنت به صورت آنلاین خریداری کنید.

توجه داشته باشید که اگر این تور را به صورت آنلاین خریداری کنید، بسیار به نفع شما خواهد بود به دلیل اینکه می توانید به راحتی آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. اگر این تور را میخواهید خریداری کنید، بهتر است که آن را در لحظات پایانی خریداری کنید تا هزینه آن کمتر حساب شود و بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

راه های رزرو تور قشم فروردین
نمایی از جزیره قشم

آب و هوای قشم در فروردین

آب و هوای این جزیره در ماه فروردین بسیار مطلوب می باشد و کمی رو به گرما می رود اما این را بدانید که معمولا آب و هوا در بیشتر نقاط کشور در ماه فروردین خوب می باشد. آب و هوای این جزیره به طور کلی گرم می باشد اما در نیمه دوم سال این آب و هوا به گونه ای می شود که بسیار مطلوب است و می توان از ان استفاده کرد. در این ماه شما می توانید به راحتی بدون اینکه گرما شما را اذیت کند به گشت و گذار بپردازید و از هوای بسیار عالی این ماه لذت ببرید.

هزینه تور قشم در فروردین

تور قشم معمولا هزینه کمتری نسبت به سایر تور ها و تور کیش دارد. برای اینکه بتوانید به این جزیره سفر کنید و از تور قشم 1400 استفاده کنید می توانید از راه های زمینی و هوایی این کار را انجام دهید. بسیاری از افراد راه زمینی را انتخاب می کنند و با استفاده از قطار به این جزیره سفر می کنند. اما راخت ترین راه استفاده از هواپیما می باشد.

همچنین هزینه استفاده از هواپیما بیشتر خواهد بود. برای اینکه از هواپیما استفاده کنید در این تور چیزی حدود  1,500,00 هزارتومان می بایست هزینه کنید و این در حالی می باشد که برای خرید این تور و استفاده از راه هوایی می بایست چیزی حدود 1،000،000 تومان هزینه کنید و پیشنهاد ما به شما این می باشد که از راه زمینی به این جزیره سفر کنید تا بیشتر لذت ببرید.

سخن آخر

در نهایت باید گفت این جزیره زیبا دارای اماکن و مکان های بسیار دیدنی می باشد که می توانید از آنها دیدن کنید و تجربه بسیار خوبی را به دست آورید. این جزیره همچنین دارای تفریحات بسیار متنوعی می باشد که می توانید آنها را با تفریحات جزیره کیش مقایسه کنید و میبینید که هیچ فرقی با یکدیگر ندارند و فقط هزینه این تفریحات در جزیره قشم کمتر می باشد و البته این را باید در نظر بگیرید که جزیره قشم کلا اقتصادی تر از جزیره کیش می باشد.

سوالات متداول تور قشم ارزان فروردین 1400

  1. از چه راه هایی سفر به قشم امکان پذیر است؟
    برای اینکه به جزیره قشم سفر کنید هم می توانید ازراه زمینی این کار را انجام دهید و هم از راه هوایی البته باید گفت که بیشتر افرادی که به این جزیره سفر میکنند از راه زمینی این کار راه انجام می دهند.
  2. هزینه استفاده از تور قشم در فوردین چقدر است؟
    هزینه استفاده از تور قشم در ماه فروردین و استفاده از بهترین امکانات و ویژگی ها می توانید این تور را با هزینه 1 تا 2 میلیون تومان خریداری کنید البته برای اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با ما تماس بگیرید.
  3. امکانات تور قشم چیست؟
    از امکانات این تور می توان به خطوط هوایی عالی، قطار های با کوپه 5 ستاره، هتل های 2 تا 3 ستاره با سرویس دهی عالی و تفریحات و بازدید از مکان های دیدنی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *