بهترین هتل های وان

بهترین هتل وان

این شهر توریستی دارای هتل های زیادی بوده که از کیفیت های مختلفی برخوردارند و برای همه نوع سلیقه ای با بودجه های مختلف طبقه بندی شده اند برای بررسی اینکه بهترین هتل های وان برای اقامت کدام هستند؟ در زیر چند نمونه از هتل های خوب وان را تشریح کرده ایم:

لیست بهترین هتل های شهر وان ترکیه

هتل های 5 ستاره وان

در پاسخ به این سوال که بهترین هتل های وان برای اقامت کدام هستند؟ برخی از مسافرین که دغدغه هزینه های تور وان ترکیه را ندارند، بر این عقیده اند که هتل های 5 ستاره بخاطر کیفیت بسیار بالا بهترین گزینه هستند. در اینجا به تشریح چند هتل پرطرفدار 5 ستاره در تور وان می پردازیم:

هتل الیت ورد وان Elite World hotel 

هتل 5 ستاره الیت ورلد در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. این هتل زیبا دارای 230 اتاق می باشد و می توان گفت که معماری داخلی این هتل همانند کاخی زیبا طراحی گردیده است. از امکانات هتل الیت ورلد می توان به اینترنت رایگان، سالن ورزشی، اسپا، سونا و خدمات ماساژ، سالن همایش و جلسات، پارکینگ رایگان، پذیرش 24 ساعته، خدمات تبدیل ارز، سالن ورزشی و استخر سرپوشیده و … اشاره کرد.

هتل الیت ورلدوان Elite World hotel 
هتل الیت ورد وان Elite World hotel

اتاق ‌های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال ‌سی ‌دی، مینی بار و حمام اختصاصی، صندوق امانات، اینترنت رایگان، میز و صندلی کار و راحتی و … می باشند. از لحاظ فاصله با مکان های پر بازدید باید گفت که این هتل با دریاچه وان در فاصله ۶ کیلومتری و از فرودگاه شهر وان در فاصله ۸ کیلومتری واقع شده است.

آدرس هتل الیت ورد وان: Kocatepe, Şht. Muhtar Bey Cd. No:40, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

شماره تماس: +902122971313

مسافرانی که در این هتل اقامت دارند برای صرف صبحانه خود می توانند از بوفه هتل الیت ورلد و برای صرف ناهار و شام نیز می توانند از رستوران هتل استفاده نمایند.

هتل هیلتون وان Double Tree by Hilton Van

هتل  هیلتون وان هتلی 5 ستاره می باشد که تنها تا دریاچه وان چند قدم فاصله دارد و از اتاق های هتل منظره زیبای دریاچه دیده می شود. دکوراسیون داخلی این هتل لوکس و مجلل است و اتاق های آن با مبلمان بسیار شیک و زیبا دکور شده اند. این هتل دارای سیستم تهویه هوای مطبوع، مرکز اسپا، وای فای رایگان و تلوزیون صفحه تخت می باشد. اتاق های هتل بزرگ و جادار و برخی از آن ها دارای تراس رو به دریاچه، شهر و کوه های وان می باشد.

هتل هیلتون DoubleTree by Hilton Van
هتل هیلتون Double Tree by Hilton Van

در رستوران هتل می توانید غذاهای محلی، بین المللی و غذاهای دریایی با کیفیت و خوشمزه ای را امتحان کنید. همچنین هتل دارای 4 بار می باشد که در آن کوکتل های مخصوص، اسنک و نوشیدنی های الکلی و غیر الکلی برای مهمانان هتل سرو می شود. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، سونا و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

هتل های 4 ستاره وان

اگر از  برخی مسافرین بپرسید که بهترین هتل های وان برای اقامت کدام هستند؟ آن ها بر این عقیده اند که هتل های 4 ستاره بخاطر قیمت مناسب و کیفیت بالا بهترین گزینه هستند. در زیر به تشریح چند هتل پرطرفدار 4 ستاره در تور وان می پردازیم:

هتل دیمت پارک وان Dimet Park hotel

این هتل 4 ستاره در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. فاصله موزه وان از این هتل 500 متر و ایستگاه اتوبوس 2 کیلومتر می باشد. این هتل همچنین در فاصله کوتاهی از ساحل تابستانی قرار گرفته و گردشگران در سفر و اقامت خود در این هتل حتما از ساحل نزدیکی ان نیز بازدید می نمایند. هتل دیمت پارک در 4 طبقه ساخته شده و دارای 47 اتاق می باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، اتاق نگهبانی، رختکن، فضای باز بسیار زیبا، لابی، بار، رستوران و… اشاره کرد. تمامی اتاق های هتل دیمت پارک مجهز هستند به سیستم گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون، صندوق امانات، مینی بار، تخت خواب، میز و صندلی کار و راحتی و اینترنت رایگان.

هتل هالدی در تور وان Haldi Hotel یکی  از بهترین هتل های وان
هتل هالدی در تور وان Haldi Hotel

هتل گرند وان Grand Hotel Van

هتل 4 ستاره گرند وان در کشور ترکیه و در شهر وان ساخته شده و فعالیت می نماید. این هتل دارای 45 اتاق می باشد که تمامی آن ها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، مینیبار، کتری برقی، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تخت خواب، تلویزیون، اینترنت رایگان، میز و صندلی کار و راحتی. همچنین می توان از امکانات این هتل به اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، بوفه، رستوران، پارکینگ رایگان و … اشاره کرد.

هتل وان رسمینا Resmina otel 

هتل 4 ستاره رسمینا در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. این هتل دارای 500 متر فاصله تا موزه وان و 1.5 کیلومتر تا ایستگاه اتوبوس می باشد. در محوطه این هتل مغازه هایی برای خرید موجود می باشد و همچنین ترانسفر هتل تا فرودگاه به صورت رایگان انجام می پذیرد. تمامی اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت رایگان و … می باشد.

هتل هالدی وان Haldi Hotel

این هتل 4 ستاره در شهر وان کشور ترکیه قرار دارد. هتل هالدی در فاصله 100 متری از موزه وان قرار گرفته است و از ستادیوم آتاتورک دارای فاصله 2 کیلومتری و 500 متری از تئاتر وان می باشد. برخی از اتاق های این هتل چشم انداز به ‏سوی کوهها یا محیط شهری اطراف خود را دارند. از دیگر امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان ، رستوران و پارکینگ ‏رایگان و بوفه و رستوران آن اشاره کرد. همچنین می توان گفت که تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، صندوق امانات، مینیبار، تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی. مسافران برای صرف صبحانه خود می توانند بوفه هتل هالدی و برای صرف ناهار و یا شام رستوران هتل را انتخاب نمایند. 

هتل هالدی وان Haldi Hotel
هتل هالدی وان Haldi Hotel

هتل منوا وان Menua hotel 

این هتل 4 ستاره اقتصادی واقع شده در شهر وان کشور ترکیه می باشد. هتل منوا دارای 5 سوئیت و 45 اتاق می باشد که تمامی آن ها مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، صندوق امانات، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، تخت خواب و تلویزیون و … بوه و همچنین می توان از امکانات این هتل به سالن همایش و کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، اینترنت رایگان، سالن ماساژ و بدنسازی و … اشاره کرد.

هتل رویال برک وان Royal Berk Hotel

این هتل 4 ستاره در شهر وان در کشور ترکیه ساخته شده است. هتل رویال برک در مرکز شهر وان ساخته شده و فعالیت می نماید و دارای فاصله 7 کیلومتری از فرودگاه، 8 کیلومتری از مرکز اسکی، 5 کیلومتری اسکله کشتی و 5 کیلومتری ایستگاه قطار و اتوبوس می باشد. از امکانات این هتل می توان به اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان، رستوران، بوفه، پذیرش 24 ساعته و … اشاره کرد. قابل ذکر است تمامی اتاق های این هتل مجهز هستند به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، حمام اختصاصی، میز و صندلی کار و راحتی، مینیبار، صندوق امانات، تخت خواب و تلویزیون.

هتل های 3 ستاره وان

در پاسخ به این سوال که بهترین هتل های وان برای اقامت کدام هستند؟ برخی از مسافرین بر این عقیده اند که هتل های 3 ستاره بخاطر قیمت ارزان تر به همراه اقامت با کیفیت ایده آل بهترین گزینه هستند. در اینجا به تشریح چند هتل پرطرفدار 3 ستاره در تور وان می پردازیم:

هتل کروان وان Kervan Hotel 

این هتل 3 ستاره در شهر وان در کشور ترکیه ساخته شده و فعالیت می کند. هتل کروان از موزه وان دارای فاصله 200 متری و از تئاتر وان دارای فاصله 400 متری می باشد. این هتل دارای 28 اتاق بوده که تمامی آن ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، صندوق امانات، مینی بار، حمام اختصاصی، تخت خواب و تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی هستند. از امکانات این هتل نیز می توان به اینترنت رایگان، پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، بوفه و رستوران اشاره کرد. در این هتل مهمانان برای صرف صبحانه می توانند از بوفه و برای صرف ناهار و یا شام از رستوران هتل استفاده نمایند.

هتل کروان وان Kervan Hotel در تور وان یکی از بهترین هتل های 3 ستاره وان
هتل کروان وان Kervan Hotel

هتل آکدامار وان Akdamar Hotel 

هتل 3 ستاره آکدامار در شهر وان در کشور ترکیه واقع شده است. هتل آکدامار دارای 72 اتاق است و دارای محیطی آرام برای مسافران می باشد. قلعه باستانی اورارتو 3.3 کیلومتر تا هتل آکدامار مسافت دارد و همچنین صومعه وارگا دارای مسافت دارای 10 کیلومتر فاصله می باشد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به حمام اختصاصی، مینی بار، صندوق امانات، تخت خواب، تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی و… اشاره کرد.

هتل یاقوت وان Van Yakut Hotel 

این هتل 3 ستاره در شهر وان کشور ترکیه واقع شده است. فاصله این هتل تا موزه، مسجد بزرگ و تئاتر وان به صورت پیاده 10 دقیقه، قلعه وان 5 کیلومتر می باشد. هتل یاقوت در 5 طبقه ساخته شده و دارای 60 اتاق برای میزبانی از مسافران می باشد. از امکانات اتاق های این هتل می توان به وای فای رایگان، روم سرویس، تهویه مطبوع، سشوار و تلویزیون، میز و صندلی کار و راحتی اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *