بهترین هتل قشم رو به دریا

انتخاب بهترین هتل قشم 

بهترین هتل قشم رو به دریا می تواند یکی از دغدغه های هر مسافری باشد که به جزیره قشم سفر می کند، اما این فرد می تواند دغدغه ها و الویت های دیگری نیز در خصوص انتخاب هتل خود، دیدنی های این جزیره، وسایل حمل و نقل و … داشته باشد، که در ادامه در خصوص آن ها صحبت خواهیم کرد.

ویو بهترین هتل قشم رو به دریا

همان طور که می دانید جزیره قشم در میان آب قرار گرفته است، بنابراین موضوع کاملا طبیعی است که افرادی که به این جزیره مسافرت می کنند به دنبال ویو و منظره رو به دریا باشند. اینکه اول صبح و زمانی که از خواب بیدار می شوید، طلوع خورشید را از پشت دریای آبی خلیج فارس ببینید و یا در هنگام غروب آفتاب بتوانید غروب خورشید را ببینید، می تواند یکی از جذاب ترین قسمت های سفرتان به جزیره قشم محسوب شود.

فضای داخل هتل قشم
فضای داخلی هتل رو به دریا

هتل هایی که در سایت آذربال به شما معرفی می شود، جز بهترین هتل قشم رو به دریا هستند که بتوانند چنین تجربه ای را به مسافران خود هدیه کنند. اگر از مبحث ویو و منظره هتل بگذریم، موضوعات دیگری هم وجود دارند که در انتخاب هتل تاثیر گذار هستند؛ شما در سایت ما می‌توانید به رزرو هتل های قشم با تخفیف ویژه بپردازیدکه این امر از اهمیتا بالایی برخودار است. این موارد می توانند شامل مولفه های زیر شوند:

چند ستاره بودن هتل

چند ستاره بودن هتل می تواند در انتخاب هتل و همچنین هزینه آن بسیار تاثیر گذار باشد، هر هتلی که جز بهترین هتل قشم محسوب شود، بایستی خدمات دیگری همچون نظافت، سیستم حمل و نقل، وسایل و امکانات موجود در اتاق ها، کیفیت غذاها و…را نیز داشته باشد.

کیفیت غذا

فرض کنید در هتلی اقامت کرده اید که جز لیست بهترین هتل قشم رو به دریا به حساب می آید، اما از نظر غذایی کیفیت بسیار پایینی دارد، همین موضوع باعث می شود تا هر روز برای تهیه غذا به رستوران های اطراف بروید که می تواند باعث آن شود که لذت کافی را از سفرتان نبرید.

پرسنل و خدمات

خدمات و سرویس هایی که در یک هتل ارائه می شوند، می توانند اهمیت بسیاری را در خصوص بهترین هتل قشم رو به دریا داشته باشند. این خدمات شامل مواردی همچون امکانات موجود در اتاق مثل تخت، یخچال، سیستم سرمایش و گرمایش، نحوه رسیدگی به نظافت اتاق و…می شوند.  

ویو بهترین هتل در جزیره قشم
نمای بیرونی هتل قشم

اماکن دیدنی قشم در کنار بهترین هتل قشم 

اگر از موضوع بهترین هتل قشم رو به دریا بگذریم، به موضوع پتانسیل سیاحت و گردشگری این جزیره می رسیم. در جزیره قشم اماکن تفریحی بسیاری وجود دارد که می توان به برخی از آن ها اشاره کرد تا شما هم با این موارد آشنا شوید و اگر قصد سفر به جزیره قشم را دارید، بتوانید به راحتی و با خیالی آسوده از تمام زمان حضور خود در جزیره قشم لذت ببرید.

هتل لاکچری قشم
هتل شیک در قشم

دره ستارگان قشم

همان طور که در خصوص منظره طلوع و غروب آفتاب در بهترین هتل قشم رو به دریا صحبت کردیم، بد نیست بدانید که این دره نیز دارای منظره و چشم انداز مخصوص به خودش است. شاید تعجب کنید که بدانید این نامگذاری هیچ ارتباطی به ستارگان آسمان ندارد، بلکه بیشتر به آن دلیل است که مردم بومی قشم تصور می کنند که این منطقه که سرتاسر پر از صخره های عجیب و زیبا است، به دلیل برخورد یک شهاب سنگ ایجاد شده است. با این وجود اگر بتوانید شب هنگام به این دره بروید، مسلما دیدن صخره های زیبا در کنار ستاره های آسمان منظره ای با زیبایی کمتر از طلوع خورشید در بهترین هتل جزیره قشم ندارد.

جزایر ناز

شاید وجود جزیره در جزیره کمی عجیب به نظر برسد، اما جزایز ناز در واقع چند صخره متصل به هم هستند که به نوعی به ساحل قشم متصل شده اند. در برخی از هتل هایی که جز فهرست بهترین هتل قشم رو به دریا محسوب می شوند، می توانید از پنجره اتاقتان این صخره ها را تماشا کنید. اگر بخواهید به این قسمت بروید باید تا زمان جزر دریا صبر کنید و زمانی که آب دریا پایین رفت، از طریق مسیر سنگی که به سمت آن صخره ها پدیدار می شود، به آن جا بروید.

تنگه چاهکوه قشم

اگر از منظره های دریایی قشم بگذریم به این قسمت می رسیم که از صخره ها و کوه های این جزیره تشکیل شده است. نام چاهکوه که متشکل از دو بخش چاه و کوه می شود، در واقع به این معنی است که این صخره ها به شکل چاه حفر شده اند.

جنگل حرا قشم

بهتر است کمی هم بیخیال منظره بهترین هتل قشم رو به دریا شوید و از دیگر اماکن قشم دیدن کنید. جنگل حرا یکی از همین اماکن است که می توان آن را جز خاص ترین و ویژه ترین اماکن و آثار طبیعی کشور به حساب آورد. جزر و مد در ظاهر این پدیده نیز بسیار تاثیرگذار است. درختانی که جنگل حرا را ساخته اند، در واقع ریشه هایی در هم بافته دارند و از آب شور خلیج فارس تغذیه می کنند.

اگر در حال جزر به این منطقه بروید، می توانید با قایق از بین درختانی که سر از آب بیرون آورده اند، عبور کنید و به راحتی به گشت و گذار در بین درختان پرداخته و همچنین از دیدن پرندگانی همچون فلامینگو لذت کافی را ببرید.

سخن پایانی

به صورت کلی در خصوص جزیره قشم و مولفه های مهم در انتخاب بهترین هتل در قشم صحبت کردیم. مسلما اگر به قشم سفر کرده باشید، تجربیات بیشتری را در خصوص چگونگی وقت گذرانی، شناخت اماکن، مراکز خرید و…دارید؛ اما در صورتی که برای بار اول است که قصد سفر به جزیره زیبای قشم را دارید، شاید بهتر باشد تا پیش از سفر تا جایی که می توانید اطلاعات مناسبی را از این جزیره به دست آورید.

 سایت آذربال می تواند هتل های متعددی را به شما در این زمینه معرفی کند که با توجه به معیارها و سلیقه خودتان یکی از آن ها را انتخاب کنید، زیرا انتخاب هتل در واقع یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام دهید؛ زیرا پس از انتخاب بهترین هتل قشم رو به دریا می توانید در خصوص اماکن دیدنی این جزیره امکانات بیشتری را هم کسب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *