بهترین رستوران های دریایی کوشی آداسی

معرفی بهترین رستوران های دریایی کوشی آداسی

کوشی آداسی شهر رویایی با رستوران های بی نظیر می تواند خاطره به یاد ماندنی را برای شما ایجاد کند، این جزیره دارای بهترین غذاهای دریایی می باشد که می توانید در بهترین رستوران ها از آنها استفاده کنید. بهترین رستوران های دریایی کوشی آداسی یکی از تجربیات به یاد ماندنی است که بیشتر مسافران این شهر، می بایست به آن ها مراجعه کنند و برای این کار می توانید از تور کوشی آداسی استفاده کنید و به بعضی از این رستوران ها بروید و از غذا های آن ها نوش جان کنید.

اگر از علاقه مندان به سفر به کوشی آداسی هستید به شما پیشنهاد میکنیم که حتما وقت بگذارید و از بهترین رستوران های این شهر دیدن کنید و طعم و غذاهای مختلف را بچشید.

ذائقه غذایی ترک ها هم مانند ایرانی ها می باشد ولی با اندک تفاوت که در غذا های آنها ادویه جات متفاوت است و یک سری غذاهای محبوب دارند که بسیار شبیه به غذا های ایرانی است. اما خوشبختانه ترک ها هم مانند ایرانی ها خوش خوراک هستند و این مسئله باعث می شود که هنگامی که به رستوران های آن ها بروید بتوانید به راحتی غذای محبوب خود را انتخاب کنید.

مشهورترین رستوران‌ های کوش آداسی

در شهر بندری کوشی آداسی بسیاری از رستوران ها و غذا خوری هایی قرار دارند که بسیار معروف می باشند و می توانید شعبه های این رستوران ها را در کشور ها و شهر های دیگر نیز پیدا کنید. این رستوران ها غذا های بی نظیری درست میکنند و هر کدام از آن ها غذای مخصوص به خود را به صورت کاملا حرفه ای برای شما سرو خواهند کرد.

از همین رو ما قصد داریم تا با معرفی تعدادی از این رستوران ها انتخاب های شما را راحت تر کنیم و بگویم که کدام رستوران ها در کوشی آداسی مشهور تر و محبوب تر هستند تا بتوانید غذای مورد علاقه خود را با کیفیت بسیار بالا میل کنید.

رستوران در کوشی آداسی
بهترین رستوران در کوشی آداسی ترکیه

رستوران لیسر کوشی آداسی

رستوران لیسر یکی از بهترین رستوران های کوشی آداسی به حساب می آید که در بام یک هتل قرار گرفته است، تصور کنید غذای خود را به همراه یک وییویی بسیار عالی از طبیعت کوشی آداسی میل کنید. این رستوران به همین ویژگی شهرت دارد و از صبح ها تا نیمه شب پذیرای مهمانان می باشد.

رستوران فراتللی لابوفالا Fratelli La Bufala از مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی

این رستوران ایتالیایی در یکی از هتل های کوشی آداسی قرار دارد که نام آن هتل آمارا سی ساید الیت می باشد. این رستوران انواع غذا های دریایی را سرو می کند و از مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی به حساب می آید. این رستوران دارای فضایی بسیار زیبا به همراه معماری عالی می باشد و از غذا هایی که می توانید در آن میل کنید می توان به ماکارونی، اسپاگتی، ریزوتو، کارپاچیو، لازانیا، راویولی و پیتزا اشاره کرد.

رستوران نئو پالس در کوشی آداسی ترکیه

یکی دیگر از رستوران هایی که می توانید از غذاهای بی نظیر آنها لذت ببرید رستوران نئو پالس می باشد. در این رستوران انواع غذا های دریایی و مدیترانه ای سرو می شود که به همین دلیل جزو مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی به حساب می آید.

غذا های این رستوران توسط سرآشپز نئو پالس تهیه می شوند و از انواع غذا های آمریکای لاتین و خود ترکیه می توانید سفارش دهید. این رستوران فضای بسیار صمیمی دارد که غذا خوردن را در آن لذت بخش میکند.

رستوران نئو پالس در کوشی آداسی
فضای بسیار جالب رستوران نئو پالس

رستوران کومسال

آیا دوست دارید وعده های غذایی خود را در کنار ساحل میل کنید؟ در این صورت می توانید از رستوران کومسال استفاده کنید. این رستوران در کنار ساحل واقع شده است که فضایی بسیار آرامش بخش را برای شما تداعی میکند.

در این رستوران می توانید انواع غذا های مدیترانه ای و ترکیه ای را میل کنید. این رستوران به دلیل فضای دنج خود از مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی به حساب می آید.

رستوران مزگیت

اگر نمی خواهید به رستوران های گران قیمت بروید اما میخواهید یک غذای خوشمزه را در فضایی دنج میل کنید قطعا رستوران مزگیت را امتحان کنید. این رستوران کوچک توسط یک خانواده اداره می شود و می توانید غذای خانگی از آن سفارش دهید و از مزیت های این رستوران می توان به کم خرج بودن آن اشاره کرد.

رستوران حسن کولکوقلو

اگر به دنبال بهترین کباب ها می گردید باید به شما رستوران حسن کولکوقلو را معرفی کنیم. این رستوران در کنار ساحل واقع شده است و فضای بی نهایت آرامش بخشی را به شما ارائه می کند که غذا خوردن در این فضا می تواند بسیار لذت بخش باشد همچنین لذت خوردن کباب در این رستوران بسیار وسوسه برانگیز است.

این رستوران انواع کباب های ترکی را سرو می کند و همانطور که می دانید کباب های ترکی انواع مختلفی دارند و طعم آن ها بی نظیر است.

رستوران حسن کولکوقلو
از مشهورترین رستوران های کوشی آداسی
سخن پایانی

باید گفت که کوشی آداسی دارای بهترین رستوران ها است و اگر به دنبال سفر به این جزیره هستید و نگران خوردو خوراک خود هستید باید به شما بگویم که این شهر دارای بهترین رستوران ها می باشد بنابراین نگران این نباشید که در کوشی آداسی به چه رستورانی بروید در بالا چند مورد از مشهورترین رستوران‌های کوش آداسی را برای شما معرفی کرده ایم که می توانید به آنها بروید و از غذا های خوشمزه آنها لذت ببرید.

در سفر به این شهر زیبا به شما پیشنهاد می کنیم حتما وقت بگذارید و به همه این رستوران ها بروید و آن ها را تجربه کنید. نه تنها از این تور، بلکه شما می توانید تور های دیگری اعم از تور قشم، تور وان و تور کوشی آداسی را از آذربال رزرو کنید. 

سوالات متداول بهترین رستوران های دریایی کوشی آداسی

  • بهترین رستوران کوشی آداسی کدام است؟
    در واقع نمی توان گفت کدام رستوران بهتر از بقیه است و هر کس سلیقه ی خاص خودش را دارد.
  • برای رفتن به این رستوران ها چه راه هایی وجود دارد؟
    برای استفاده از این رستوران ها می توانید هم از تور کوشی آداسی استفاده کنید و هم اینکه از تور هایی که در هتل ها مورد استفاده قرار میگیرد بهره ببرید.

  • هزینه یک وعده غذایی متوسط در کوشی آداسی چقدر است؟
    هزینه یک وعده غذایی در شهر کوشی آداسی چیزی بین 14 تا 40 لیر برای شما آب میخورد و بستگی به این دارد که به کدام رستوران می روید و چه غذایی میل می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *