ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر

معرفی ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر کردن

شهر ها و کشور های بسیار زیادی در سر تا سر قاره اروپا قرار دارند که به نسبت بقیه کمتر شناخته شده می باشند و همچنین از نظر هزینه های محل اقامت و حمل و نقل بین شهری و وعده های غذایی، بسیار مقرون به صرفه تر و کم تر از دیگر کشورهای اروپایی شناخته شده می باشند. در این مقاله به معرفی و شناخت برخی از این کشورهای واقع در قاره اروپا و ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر خواهیم پرداخت.

کشور گرجستان 

کشور گرجستان یکی از ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر می باشد که در شرقی ترین مرز اروپا قرار دارد و پایتخت آن تفلیس می باشد. از دیگر شهرهای گردشگری موجود در گرجستان باتومی اسپانتسمیندا، مستیا، تلاوی و غیره می باشد. بهترین زمان سفر به کشور گرجستان اوایل تابستان و اواسط پاییز می باشد.

گرجستان یکی از کشورهای واقع در قفقاز جنوبی در شمال ایران است که در هر دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد. یکی از مزیت های سفر به گرجستان وجود زیبایی های طبیعی آن کشور می باشد که برای گردش و لذت بردن در این مکان ها و جاذبه های زیبا نیازی به پرداخت هیچ هزینه ای نمی باشد.

همچنین شما در این مکان ها میتوانید به فعالیت هایی همچون دوچرخه سواری پیاده روی و اسکی و… بپردازید. هزینه سفر با اتوبوس های بین شهری گرجستان اندک بوده و همچنین مسافران می‌توانند از شرکت های محلی شهرهای گرجستان با هزینه اندک و مقرون یه صرفه ماشین اجاره کرده و به راحتی به گردش و تفریح بپردازند.

شما در این کشور می توانید برای اجاره اقامت محل با هزینه کمتر، مهمان خانه های خانوادگی را که گرجستان در اختیار مسافران قرار می‌دهند را کرایه کنید. اقامتی که حدوداً ۲۰ یورو در هر شب برای شما هزینه خواهد داشت. در کل سفر کردن به تفلیس پایتخت گرجستان یکی از سفر های ارزان قیمت کشور اروپایی محسوب می گردد.

کشور گرجستان 
سفر به کشور گرجستان

کشور بلغارستان یکی از ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر 

کشور بلغارستان یکی از ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر می باشد که در جنوب شرق اروپا قرار داشته و عضو اتحادیه اروپا می باشد. پایتخت کشور بلغارستان صوفیه می باشد و از جمله شهر های گردشگری این کشور: وارنا،  پلوودیو، نسبار، سوزوپول، یورگاس و… می باشد. بهترین زمان سفر به کشور بلغارستان برای بازدید و گردش در تابستان و اوایل پاییز نیز می باشد.

بلغارستان دارای آب و هوای جالبی می باشد به این صورت که جنوب شرق این کشور دارای آب و هوای مدیترانه ای بوده در صورتی که شمال این کشور تابستان های داغ و زمستان های سردی را برخوردار می باشد. اما به صورت کلی بیشتر شهرهای کشور بلغارستان آب و هوای کوهستانی دارند و قسمت های ساحلی دریای سیاه در این کشور از آب و هوای مرطوب و معتدل مدیترانه ای برخودار می باشند.

کشور بلغارستان یکی از ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر می باشد که گردشگران می توانند با هزینه کمی از جاذبه های متنوع این کشور دیدن کنند و تجربه و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود نیز رقم بزنند. هزینه اقامت و خوراک در این کشور مقرون به صرفه می باشد که یکی از مزیت های این کشور به حساب می آید.

بعضی از مکان های تفریحی و گردشگری در این کشور مانند سازه های تاریخی، پارک ها و موزه ها و کارناوال ها کاملا رایگان بوده و می توانید بدون هیچ گونه هزینه ای به گردش و تفریح و بازدید از این مکان ها بپردازید.

همچنین اگر قصد سفر به این کشور در فصل زمستان را دارید حتما سری به یکی از بهترین اقامتگاه های اسکی اروپا در این کشور بزنید و از اسکی زمستانی خود لذت فراوانی را ببرید.

کشور قبرس

کشور قبرس یکی از ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر می باشد که در شرق دریای مدیترانه و در جنوب شرقی اروپا واقع شده است. کشور قبرس جزو اتحادیه اروپا بوده و پایتخت این کشور نیکوزیا نام دارد. از جمله شهرهای قبرس می توان به لیماشول، پافوس، آیاناپا و… اشاره کرد. بهترین زمان سفر به کشور بلغارستان در فصل بهار و تابستان می باشد.

یکی از سومین جزیره های پرجمعیت دریای مدیترانه جزیره قبرس می باشد که به دو بخش قبرس جنوبی که در بخش اروپایی قرار دارد و قبرس شمالی که در بخش آسیایی قرار دارد تقسیم می شود.

قبرس در فصل های تابستان دارای آب و هوای گرم و خشک و در فصل زمستان نیز دارای آب و هوای معتدل می باشد. این جزیره به دلیل داشتن آب های شفاف و فیروزه ای، خانه های به رنگ سفید با تلفیق معماری شرقی و غربی و سواحل و شن زار های زیبا بسیار دیدنی و مقصد گردشگران زیادی نیز می باشد.

اگر قصد یک سفر مقرون به صرفه و ارزان به اروپا را دارید قبرس مقصد بسیار مناسبی نیز می باشد. قیمت ها و هزینه ها در قبرس جنوبی شبیه به بقیه کشورهای میان رده اروپایی می باشد و هزینه اقامت و خورد و خوراک بسته به گزینه های انتخابی نیز متغیر و متفاوت می باشد.

قبرس
قبرس ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر

گشور آلبانی

 یکی دیگر از کشورهای مقرون به صرفه و از ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر آلبانی می باشد که این کشور در شبه جزیره بالکان و در جنوب شرق اروپا واقع شده است. پایتخت این کشور تیرانا بوده و از جمله شهرهای آن کروجا و اشکودرا و… می باشد. زمان سفر به این کشور در فصل بهار، اوایل تابستان و پاییز می باشد.

این کشور دارای تمدن و فرهنگ قدیمی می باشد و به جواهر پنهان در اروپا نیز شناخته می شود. کشور آلبانی دارای سواحل بسیار زیبا و دنج و خلوت می باشد و به دلیل هزینه کم و مقرون به صرفه در خورد و خوراک و اقامت و حمل و نقل، یکی از مقاصد ارزان در اروپا به حساب می آید.

کشر یونان

یونان یکی دیگر از ارزانترین کشور اروپایی برای سفر می باشد که در جنوب شبه جزیره بالکان و در قسمت جنوب شرق اروپا می باشد. کشور یونان عضو اتحادیه اروپا بوده و پایتخت آن آتن می باشد. از جمله شهرهای گردشگری دیگر در این شهر لیندوس، پارگا، ناکسوس و… می باشد. بهترین زمان سفر به کشور یونان در اواخر بهار، تابستان و اوایل پاییز می باشد.

این کشور به دلیل هزینه های مناسب و مقرون به صرفه یکی از مقاصدی است که متقاضیان زیادی برای گذراندن تعطیلات به این کشور سفر می کنند. و گشت و گذار و تفریح در شهرهای بزرگ این کشور برای گردشگران هزینه بالایی را در بر نخواهد داشت.

یکی از قسمت های این کشور جزیره کرت می باشد که دارای تنوع غذایی گوناگون، مردمانی محلی و‌ مهمان نواز و همچنین مکان های باستانی و قدیمی می باشد که یکی از مقاصد کم هزینه و مقرون به صرفه هم از نظر اقامت و خورد و خوراک به حساب می آید.

یونان ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر
کشور یونان

کشور مقدونیه شمالی

مقدونیه شمالی هم یکی از ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر بوده که در جنوب شرق اروپا قرار دارد و پایتخت این کشور اسکوپیه می باشد که بهترین زمان سفر به این کشور تابستان و اوایل پاییز نیز می باشد.

کشور مقدونیه کمتر شناخته شده می باشد و دارای تابستان ها و پاییز های گرم و خشک و زمستان های سرد با برف سنگین می باشد. هزینه حمل و نقل و محل اقامت و خورد و خوراک در این کشور یکی از مقاصد سفر مقرون به صرفه و کم هزینه نیز می باشد.

کشور رومانی کشور ارزان اروپایی برای سفر

از دیگر ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر کشور رومانی می باشد که پایتخت آن بخارست نام دارد.این کشور در جنوب خاوری اروپا قرار داشته و بهترین زمان سفر به کشور رومانی در فصل تابستان و اوایل پاییز نیز می باشد.

رومانی در اروپا برای سفر کمتر شناخته شده می باشد اما با این وجود یکی از مقاصد مقرون به صرفه برای گردشگران در اروپا می باشد. این کشور با داشتن مناظر و جاذبه های طبیعی زیاد و روح نواز، غذاهای متنوع محلی و فرهنگ و تاریخ غنی و مردمان شاد و مهمان نواز یک سفر و تجربه عالی را برایتان به ارمغان می اورد.

کشور رومانی
کشور رومانی یکی از کشورهای موجود در قاره اروپا
سخن پایانی

همانگونه که اشاره کردیم کشورهای کمتر شناخته شده ای در اروپا به نسبت دیگر کشورهای شناخته شده وجود دارند که از نظر هزینه های سفر بسیار مقرون به صرفه تر می باشند.  ما در این مقاله به معرفی و شناخت برخی از این کشورهای واقع در قاره ی اروپا پرداختیم که شما همراهان گرامی هم با این کشورها آشنا شده و بر اساس بودجه و سلایق خود یکی از این مقاصد را برای سفر مقرون به صرفه در اروپا را انتخاب کرده و سفر خوبی را داشته باشید.

سوالات متدوال ارزان ترین کشور اروپایی برای سفر

  1. آیا می توان با هزینه کمتری به اروپا سفر کرد؟
    بله، کشورهای کمتر شناخته شده ای در اروپا به نسبت دیگر کشورهای شناخته شده وجود دارند که از نظر هزینه های سفر بسیار مقرون به صرفه تر می باشند.
  1. آیا کشور گرجستان در اروپا می باشد؟
    بله، گرجستان یکی از کشورهای واقع در قفقاز جنوبی در شمال ایران است که در هر دو قاره آسیا و اروپا قرار دارد.
  1. جزیره کرت کجاست؟
    یکی از جزیره های یونان، جزیره کرت می باشد که دارای تنوع غذایی گوناگون، مردمانی محلی و‌ مهمان نواز و همچنین مکان های باستانی و قدیمی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *