معرفی جزایر ناز قشم

معرفی جزایر ناز قشم

قشم با اینکه یک جزیره تنها می باشد اما دارای جزیره های کوچک تری نیز است که مکان های تفریحی بسیار زیادی دارند. این مکان ها و جزیره ها که در اطراف جزیره قشم می باشند، جزء جاذبه های گردشگری قشم محسوب می شوند و برای اینکه بتوانید از آن ها استفاده کنید می بایست از تور قشم استفاده کنید و ابتدا به قشم بروید و سپس بعد از معرفی جزایر ناز قشم به این جزیره بروید و از آن دیدن کنید. این جزیره بسیار زیبا و بکر مکانی برای آرامش گرفتن شما می باشد.

می توانید در این مکان به آرامش برسید و در آن به تفریحات مختلف بپردازید. جزایر ناز قشم جزو عجایب هفت گانه قشم نیز به حساب می آیند. این جزایر ساحل جنوب شرقی جزیره قشم قرار دارند و می توانید با استفاده از جاده ای که به اسکله می رود به این جزایر بروید و از آن ها دیدن کنید.

بازدید از مکان های جدید شگفت انگیز است و با این کار می توانید هیجان زده شوید. جزایر ناز قشم هم از آن دسته از مکان های تفریحی می باشد که کمتر کسی از آن با خبر است و به همین دلیل می توانید به راحتی به آن سفر کنید و لذت ببرید.

عجایب جزایر ناز قشم

قبل تر به این اشاره کردیم که این جزایر جزء عجایب هفت گانه به حساب می آیند چرا که می توانید در آن ها روی آب راه بروید. بله درست شنیده اید شما می توانید در این جزایر روی آب راه بروید و به همین دلیل این جزایر جزء شگفتی های جزیره قشم محسوب می شوند.

جزر و مد در این جزایر بسیار زیاد است؛ به صورتی که می توانید تا حدود یک کیلومتر را در صورت جزر به داخل دریا بروید و خیس نشوید.

عجایب جزایر ناز قشم
جزیره ناز قشم

همچنین در این جزایر صخره هایی وجود دارند که می توانید بر روی این صخره های بروید و از بالای آن ها منظره فوق العاده در خلیج پارس داشته باشید.

تفریحات جزایر ناز در قشم

علاوه بر این که در این جزیره می توانید بسیار شگفت زده شوید اما همچنان می توانید از تفریحات بسیار زیاد آن نیز استفاده کنید. این جزایر بسیار زیبا هستند و بنابراین در آن ها می توانید به پیاده روی مشغول شوید و مناطق مختلف آن را با پای پیاده طی کنید.

تفریحات آبی این منطقه نیز بسیار زیاد است و بیشتر افرادی که به این جزایر سفر میکنند از تفریحات آبی آن استفاده میکنند، باید توجه داشته باشید که جزایر ناز فشم یکی از بهترین تفریحات جزیره قشم را در خود دارد.

در این جزایر می توانید به آفرود سواری نیز بپردازید، یکی از تفریحات بسیار هیجان انگیز جزایر ناز آفرود سواری می باشد. در این تفریح شوا با استفاده از اتومبیل های شاسی بلند و 4×4 می توانید به گشت و گذار بپردازید آن هم در سواحل جزایر ناز قشم.

تفریحات جزایر ناز در قشم
تفریحات آبی جزیره ناز قشم

اگر از تور قشم استفاده کنید یک راهنما نیز برای شما فرستاده می شود تا بتوانید معرفی جزایر ناز قشم را نیز داشته باشید.

از دیگر تفریحاتی که می توانید در این جزیره داشته باشید می توان به کرایه اسب و شتر اشاره کرد. کرایه کردن اسب و شتر می تواند باعث شود که شما حالتان بهتر شود و تجربه بسیار فوق العاده ای برای شما خواهد بود. حتی می توان با استفاده از اسب و شتر در این جزیره عکس های زیبایی از خودتان و مناظر طبیعی آن بگیرید.

جالب است که به شما بگوییم می توانید در این جزیره تفریحات هوایی نیز داشته باشید. از هیجان انگیز ترین تفریحاتی که در حال حاضر در دنیا وجود دارد می توان به استفاده از چتر و پرواز با آن اشاره کرد.

پاراگلایدر، کایت بورد، پاراموتور، چتربازی و بادسواری از جمله تفریحات هوایی جزایر ناز می باشند. از تفریحات آبی هم که در تمامی مناطق مختلف کشور می توان آن را دید جت اسکی و قایق سواری است که گردشگران می توانند در جزایر ناز از آن ها استفاده کنند ولذت ببرند.

زمان مناسب برای رفتن به جزایر ناز

از آنجایی که جزیره قشم در جنوب کشور قرار دارد و همیشه در تابستان ها و اواسط بهار و اوایل پاییز هوای جنوب بسیار گرم می باشد و شرایط آب و هوایی مناسب نمی باشد و گرما ممکن است شما را اذیت نکند بنابراین می توانید در بهار و زمستان به این منطقه سفر کنید.

زمان مناسب برای رفتن به جزایر ناز
بهترین زمان برای سفر به جزایر ناز

در زمستان ها هوای جزیره قشم بسیار مناسب و مطلوب می باشد و بنابراین شما می توانید در این موقع از سال بهترین استفاده را از جزایر ناز ببرید. یکی از خوبی هایی که این جزیره قشم دارد این است که می توانید با کمترین هزینه سفر خود را انجام دهید و بنابراین بهتر است که این کار را انجام دهید و به مناطق مختلف قشم در زمستان و بهار سفر کنید و از مکان های بکر و دست نخورده آن ها استفاده کنید.

سخن پایانی

اگر میخواهید به قشم سفر کنید و جزایر ناز را مشاهده کنید و یا اطلاعات در مورد این جزایر به دست آورید بهتر است که کلمه معرفی جزایر ناز قشم را در اینترنت سرچ کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. این جزیره دارای شگفتی های بسیار زیادی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد.

علاوه بر این که می توان در این جزیره از مناظر و شگفتی های آن اشاره کرد می توان از تفریحات آن نیز استفاده کرد. جزایر ناز قشم دارای بهترین تفریحات مانند تفریحات هوایی و زمینی و دریایی می باشد بنابراین حتما وقت بگذارید و حداقل یک روز یا یک نصف روز را در این جزایر به گشت و گذار بپردازید.

سوالات متداول معرفی جزایر ناز قشم

  1. چگونه می توان به جزیره ناز رفت؟
    برای اینکه بتوانید به جزیره ناز سفر کنید می بایست از تور قشم استفاده کنید و این کار را انجام دهید.

  2. تفریحات جزیره ناز چیست؟
    این جزایر دارای بهترین تفریحات در سطح بین المللی است و از جمله آنها عبارت اند از : پاراگلایدر، جت اسکی و آفرود سواری با اتومبیل های 4×4

  3. شگفتی جزایر ناز چیست؟
    جزایر ناز جزو عجایب 7 گانه قشم محسوب می شوند به دلیل اینکه می توانید در هنگام جذر تا یک کیلومتر روی آب پیاده روی کنید و خیس نشوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *