تور قشم اقساطی

راهنمای تور قشم اقساطی

قشم یکی از زیبا ترین جزیره ها می باشد که اکثرا در فصل های سر سال به آن سفر میکنند، این جزیره دارای دیدنی های بسیار زیادی می باشد و جزو مناطق گردشگری کشور محسوب می باشد، تور قشم اقساطی به کمک کسانی آمده است که نمی توانند هزینه تور را به صورت یکجا پرداخت کنند.

افرادی که نمی توانند هزینه های سفر را بپردازند یا برای اینکار کمبود بودجه دارند معمولا این کار را انجام نمی دهند اما امروزه می توانند به صورت قسطی هزینه های تور را بپردازند. قشم دارای مکان های تفریحی، فروشگاه ها، تفریحات آبی و مکان های طبیعی دیدنی است و برای اینکه بتوان از این امکانات استفاده کرد می بایست تور قشم را خریداری کنید.

نحوه خرید تور قشم به صورت اقساطی

اگر قصد خرید تور قشم اقساطی را دارید می توانید به آژانس های مسافرتی بروید که این کار را انجام می دهند. در این آژانس ها شرایط و ضوابط استفاده از تور اقساطی در فرم هایی برای مسافران فراهم می شود، شرایط متفاوت خواهد بود که در این صورت شما می توانید شرایطی را انتخاب کنید که برای شما راحت تر است.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید تور اقساطی قشم را خریداری کنید این است که در اینترنت این کلمه را سرچ کنید و از سایت هایی که این کار را انجام می دهند بازدید کنید.

نحوه خرید تور قشم به صورت اقساطی
قشم جزیره ای است بسیار زیبا

دو واقع این سایت ها ارائه دهنده تور می باشند و استفاده از انها بسیار راحت است چرا که دیگر نیازی نیست به صورت حضوری به دفتر آژانس بروید و می توانید به راحتی فرم ثبت نام در تور را به صورت آنلاین دریافت کنید و اطلاعات مورد نیاز را در آن پر کنید. بعد از اینکه اطلاعات را در آن پر کردید بلیط هواپیما و نوع هتل و سرگرمی ها مشخص می شود و در موعد مقرر می توانید سفر خود را انجام دهید، و در موعد مقرر بر میگردید. همچنین برای خرید یک تور قسطی به صرفه می توانید از سایت آدر بال اقدام کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

توجه داشته باشید در حالی حاضر آژانس مسافرتی آذربال از ارائه تور قشم به صورت اقساطی معذور می‌باشد.

شرایط خرید قسطی تور قشم

شرایط استفاده از تور کیش یا تور قشم اقساطی متفاوت است و در همه آژانس ها یکی نمی باشد، شما می توانید در اینترنت به دنبال بهترین شرایط برای خود بگردید، هر کدام از این تور ها قیمت های متناسب با خود را دارند که شما می توانید با توجه به بودجه خودتان یکی از آن ها را به صورت آنلاین انتخاب کنید.

شرایط استفاده قسطی تور قشم
مکان های طبیعی جزیره قشم

شرایط مورد نیاز برای خرید تور قسطی قشم به شرح زیر می باشد:

  • سقف اقساط تا 20 میلیون تومان برای هر فرد ارائه دهنده چک
  • ارائه چک ها از دسته چک جدید با کد 16 رقمی و بارکد( چک صیادی)
  • چک ها به نام فرد متقاضی تور و یا یکی از بستگان درجه یک(در صورتی که چک به اسم فرد متقاضی نباشد، ارائه سفته از سمت فرد متقاضی تور الزامی است.)
  • ارائه چک ضمانت به مبلغ کل تور
  • پرداخت حداقل 20 درصد از مبلغ تور به عنوان پیش پرداخت
  • تعداد اقساط حداقل 4 ماه و حداکثر 10 ماه
  • کارمزد 3 درصد و برای کربلا 2.5 درصد

همانطور که گفتیم همه شرایط به صورت بالا نیست و می توانید شرایط مختلفی را برای تور قشم اقساطی داشته باشید.

مزایای تور اقساطی چیست؟

این تور ها می توانند مزایای بسیار زیادی داشته باشند، از جمله این مزایا این است که می توانید مبلغ تور را بعدا پرداخت کنید و از همین رو بیشتر افراد می توانند بدون نگرانی به سفر خود بپردازند.

در ست است که هزینه ها در این طور ها کمی بالاتر می رود اما لازم نیست که همه پول را یکجا بپر دازید و می توانید به صورت ماهیانه قسط بپردازید که این کار یک مزیت بزرگ به حساب می آید.

از دیگر مزیت های این تور این می باشد که می توانید چک بدهید. حتما برای شما هم پیش آمده که در برحه ی زمانی خاصی باشید و دچار کمبود بودجه هستید، اما میخواهید به سفر بروید چرا که دیگر یک همچین موقعیتی برای شما پیش نخواهد آمد، از همین رو می توانید از تور اقساطی استفاده کنید.

خوشبختانه اگر میخواهید به جزیره زیبای قشم سفر کنید این امکان برای شما فراهم می باشد که از تور قشم اقساطی استفاده کنید.

مزایای تور اقساطی چیست؟
تور جزیره زیبای قشم

مدارک لازم برای استفاده از تور اقساطی

برای استفاده از تور اقساطی یک سری مدارک نیاز دارید که باید آنها را ارائه دهید، این مدارک عبارت اند از موارد زیر می باشد:

  • فرم پر شده و به امضا رسیده قرارداد توسط مسافر
  • تحویل چک ها و سفته در صورت نیاز با توجه به تعداد اقساط درخواستی
  • چک تضمین به میزان کل مبلغ تور
  • مدارک مورد نیاز سفر از قبیل( شناسنامه، کارت ملی و ….)

برای اینکه بتوانید از تور اقساطی استفاده کنید می بایست مدارک بالا را ارائه دهید در غیر این صورت این امر امکان پذیر نمی باشد.

سخن پایانی

در نهایت باید گفت که برای تور قشم اقساطی می توانید از راه های مختلفی اقدام کنید همچنین سایت آذربال شرایط بسیار خوبی برای تور های قسطی ارائه که بسیار مورد توجه کاربران است. تور قسطی مزیت های بسیار زیادی دارد، هنگامی پیش می آید که شما دارای بودجه کافی نمی باشید، برای همین نمی توانید به سفر بروید و از سوی دیگر میخواهید به سفر بروید، در این صورت می توانید از تور قسطی استفاده کنید و بعد از این که سفر شما انجام شد مبلغ را پرداخت کنید.

سوالات متداول تور قشم اقساطی

  • مزیت های تور قسطی چیست؟
    از مزیت های این تور این می باشد که می توانید به سفر بروید و بعد از این که این سفر انجام شد مبلغ تور را پرداخت کنید.

     

  • برای استفاده از تور قسطی چه شرایطی لازم است؟
    برای استفاده از تور قسطی دسته چک، سفته، داشتند ضامن، تضمین مبلغ تور و ارائه 20 درصد مبلغ تور در ابتدا الزامی است.

     

  • امکانات تور های قسطی قشم متفاوت است؟
    خیر امکانات این نوع تور ها با سایرین تفاوتی ندارد و تنها شرایط پرداخت مبلغ می باشد که تفاوت دارد و به صورت قسطی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *